جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 38142
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري نمايشگاه جمع مشتاقان با حضور جمعي از شكسته‌نويسان معاصر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم ازافتتاح نمايشگاه جمعي از شكسته‌نويسان معاصر كشور با عنوان جمع مشتاقان با حضور استاد مجتبي ملك‌زاده در قم خبر داد.
برگزاري نمايشگاه جمع مشتاقان با حضور جمعي از شكسته‌نويسان معاصر
به گزارش قم نیوز، سيدرسول موسوي‌نژاديان با اشاره به برگزاري نمايشگاه جمعي از شكسته‌نويسان معاصر كشور با عنوان جمع مشتاقان اظهار كرد: در اين نمايشگاه آثار شكسته‌نويسان برتر كشور جمع‌آوري شده، در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه كه روز نهم ارديبهشت امسال برگزار شد، استاد مجتبي ملك‌زاده حضور داشت.

وي خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه به مدت ۱۰ روز در نگارخانه شهر واقع در بوستان شهداي آذر، خيابان شهيد دل آذر رو به روي منبع آب برپا شده است.

سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم با بيان اينكه اين نمايشگاه با مشاركت سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري و انجمن خوشنويسان استان قم برپا شده است، گفت: حضور استاد بزرگ شكسته‌نويس فرصتي مغتنم را در اختيار هنرمندان قرار مي‌دهد تا از وجود ايشان بهره لازم را ببرند و در ارتقاي سطح كيفي آثار هنرمندان شكسته‌نويس استان قم تاثير خود را خواهد گذاشت.

وي خاطرنشان كرد: حضور استاد ملك‌زاده تاثير جدي در شهر قم و بين هنرمندان خوشنويس استان دارد، در كنار آن فرصتي است كه مردم هنردوست از آثار ارائه شده در نگارخانه شهر بهره ببرند.

موسوي‌نژاديان يادآور شد: در اين نمايشگاه اصل آثار عرضه مي‌شود كه يكي از ويژگي‌هاي بارز نمايشگاه محسوب مي‌شود و طي روزهاي برگزاري نمايشگاه، كارگاه‌هايي در زمينه هنر خوشنويسي به ويژه هنر شكسته‌نويسي برگزار خواهد شد.

وي عنوان كرد: علاقه‌مندان بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به محل برگزاري نمايشگاه مراجعه كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiznx.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما