چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 38300
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

احداث جاده سلامت در بوستان لاله قم ؛ به زودي

قم نيوز : قم نیوز: سيد رسول موسوي نژاديان سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم گفت: با برنامه‌ريزي صورت گرفته، به‌زودي اولين جاده سلامت در بوستان لاله احداث مي‌شود.
احداث جاده سلامت در بوستان لاله قم ؛ به زودي
به گزارش قم نيوز، سيد رسول موسوي نژاديان صبح امروز در همايش فرهنگي ورزشي خانوادگي نشاط و تندرستي كه با حضور جمعي از مديران استان و شهروندان برگزار شد اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين مأموريت‌هاي سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري برنامه‌‌ريزي و تلاش‌ براي رشد و توسعه ورزش همگاني در شهر قم است و در اين مسير اتفاقات خوبي رخ‌داده و يقيناً در آينده‌ تحول خوبي را نيز شاهد خواهيم بود.

وي از برنامه‌ريزي براي احداث و راه‌اندازي جاده سلامت در بوستان‌هاي سطح شهر در قم خبر داد و ابراز كرد: در همين راستا شهرداري قم در نظر دارد جاده سلامت را در بوستان‌هاي سطح شهر با همكاري شهرداري‌هاي مناطق هشتگانه قم احداث نمايد.

موسوي نژاديان در ادامه هدف از برگزاري اين همايش را ترويج ورزش بين اقشار جامعه عنوان نمود و بيان كرد: در اين همايش با اجراي برنامه‌هاي متنوع ورزش، در نظر داريم آهنگ نشاط و تندرستي را در بين اقشار جامعه ترويج داده و فضايي شاد و پرنشاط را براي شهروندان شهر كريمه اهل‌بيت(س) رقم بزنيم.

وي در ادامه ضمن تأكيد بر همكاري ديگر نهادها و ادارات مرتبط با امر ورزش با سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم بيان كرد: در واقع‌ شهرداري قم با همكاري اداره كل ورزش و جوانان استان، اين همايش فرهنگي ورزشي خانوادگي را باهدف ايجاد نشاط و تندرستي در جامعه برنامه‌ريزي كرده كه يقيناً براي يك‌بار نخواهد بود بلكه در آينده استمرار خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم اظهار كرد: در حاشيه اين همايش شاهد اجراي برنامه‌هاي متنوع ورزشي هستيم و با توجه به هماهنگي‌هاي به‌عمل‌آمده با مركز بهداشت استان قم،‌ تست سلامت از عموم شهروندان و شركت‌كنندگان در اين همايش انجام مي‌شود.

موسوي نژاديان خاطرنشان كرد: به مناسبت روز جهاني ماما از كارشناسان مركز سلامت جامعه شهيد كيوانفر نيز بپاس زحمات بي دريغشان تقدير به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzs0s.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما