چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 41036
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

راه اندازي خانه قرآن و عترت در بوستان لاله

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري ورزشي شهرداري قم گفت: راه اندازي خانه قرآن و عترت با محوريت افراد برجسته قرآني و با همكاري يكي از فعال ترين تشكل هاي قرآني استان در بوستان لاله به زودي انجام مي شود.
راه اندازي خانه قرآن و عترت در بوستان لاله
به گزارش قم نيوز، سيدرسول موسوي نژاديان با اشاره به فعاليت هاي قرآني سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم اظهار كرد: اين سازمان با توجه به جنبه هاي مختلف فعاليت هاي خود، در راستاي ترويج ارزش هاي قرآني و ارائه آموزش‌هاي مختلف در اين بخش اقدامات گسترده اي را انجام مي دهد.

وي با اشاره به استفاده از ظرفيت هاي قرآني استان براي ترويج آموزه هاي قرآني در جامعه تصريح كرد: در اين راستا در صدد راه اندازي مركزي با محوريت قرآن كريم براي جامعه قرآني استان هستيم.

سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم از راه اندازي خانه قرآن و عترت خبر داد و افزود: با يكي از تشكل‌هاي فعال قرآني استان هماهنگي و عقد قرارداد شده تا فعاليت هاي قرآني اين خانه را سامان دهد.

وي با اشاره به آماده سازي فضايي براي استقرار خانه قرآن و عترت، خاطرنشان كرد: ساختمان اين مجموعه در بوستان لاله بهسازي و تجهيز شده و به زودي با محوريت افراد برجسته قرآني استان اين مركز فعال مي شود.

موسوي نژاديان از راه اندازي كرسي هاي قرائت قرآن با محوريت خانه قرآن و عترت نيز خبر داد و گفت: با توجه به حضور افراد برجسته قرآني در اين مجموعه، از آنها در راستاي احياي كرسي‌هاي قرائت قرآن و اجراي برنامه‌هاي مختلف قرآني استفاده مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9z0o.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما