دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 13249
وفایی خبر داد:

ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی در بوستان های قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی در بوستان های این شهر خبر داد.
ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی در بوستان های قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی بیان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم به ساماندهی ایستگاه های صبحگاهی اقدام کرده است.

وی گفت: ساماندهی ایستگاه های صبحگاهی از قبل از عید آغاز شده و در بوستان لاله ساماندهی انجام گرفته است و ساماندهی بوستان های علوی، بنیادی و بوستان نرگس بانوان نیز در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: هدف از این اقدام این است که به ورزش صبحگاهی در همه بوستان ها به صورت ویژه ای پرداخته شود.

وی گفت: در این طرح ویژه بخش مخصوصی برای ورزش بانوان در بوستان ها در نظر گرفته می شود که در بوستان لاله این بخش در نظر گرفته شده است.

وفایی بیان کرد: بنرهای آموزشی نیز در مسیر ورزش نصب می شود تا بتوان با مشاهده بنر ها به ورزش صبحگاهی پرداخت، مربی نیز برای خانم ها و آقایون در نظر گرفته خواهد شد، همچنین مسابقات و جنگ ورزشی نیز در نظر گرفته خواهد شد و وسائل ورزشی نیز تکمیل و تجهیز می شود.

وی گفت: از افرادی که دارای مدرک مربی گری هستند در خواست می شود تا به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم برای مربی گری ورزش صبحگاهی در بوستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci3raz.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما