پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 51786
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم :

رویکرد مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای تقویت و توانمندسازی زنان است

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم ، پیش‌بینی برنامه‌های ویژه برای توانمندسازی بانوان شهرداری قم را مورد تاکید قرار داد.
رویکرد مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای تقویت و توانمندسازی زنان است
رویکرد مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای تقویت و توانمندسازی زنان است
به گزارش قم نیوز، سیدعلی بیگدلی در دیدار دکتر سقائیان نژاد با بانوان مشاور ادارات و نهادهای استان قم، با بیان اینکه 80 بانو در شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند اظهار کرد: در سال‌های اخیر حضور بانوان در عرصه‌های اجرایی افزایش چشم‌گیری داشته است و شهرداری در سال گذشته رتبه نخست را در نظام آراستگی بین ادارات استان کسب کرد که یکی از شاخص‌ها شرایط کاری بانوان بود.

وی با بیان اینکه فضاهای کاری در شهرداری به گونه‌ای تنظیم شده که شاًن بانوان حفظ شود افزود: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی از نظر اداری و فضای کار برای بانوان شاغل در شهرداری فراهم است.

قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توانمندسازی بانوان شهرداری گفت: برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌ها و اردوهای فرهنگی و تفریحی مختلف برای بانوان در شهرداری انجام شده و در سال‌های اخیر قریب به پنج نفر از بانوان به رده‌های مدیریتی شهرداری دست پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3u9n.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما