يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 13064
همزمان با روز طبيعت:

تور طبيعت‌گردي در قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير امور اداري و منابع انساني شهرداري قم از برگزاري تور طبيعت‌گردي ويژه كارمندان شهرداري در قم همزمان با روز طبيعت خبر داد.
سیدعلی بیگدلی  معاون اداری و منابع انسانی شهرداری قم، نوروز92
سیدعلی بیگدلی معاون اداری و منابع انسانی شهرداری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، سيدعلي بيگدلي با اشاره به برگزاري تور طبيعت‌گردي ويژه پرسنل و كارمندان شهرداري اظهار كرد: اين تور با هدف تكريم و منزلت خانواده‌هاي كارمندان شهرداري و آشنايي با طبيعت برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: كارمندان شهرداري تا دوازدهم فروردين فرصت دارند براي ثبت‌نام در تور يك روزه طبيعت‌گردي اقدام كنند.
مدير امور اداري و منابع انساني شهرداري قم عنوان داشت: حداكثر ظرفيت ۱۵۰ نفر براي اين تور در نظر گرفته شده و ثبت‌نام كنندگان روز ۱۳ فروردين ساعت هفت در قالب اين تور، امامزاده هادي در روستاي وشنوه را زيارت كرده و از خانه ملاصدرا واقع در شهر كهك بازديد مي‌كنند.

وي ادامه داد: پاكت‌هاي زباله از سازمان پسماند دريافت شده كه با هماهنگي صورت گرفته با اين سازمان شركت‌كنندگان اين تور در ازاي تحويل زباله‌ها در پايان اين تورها هدايايي دريافت مي‌كنند.

بيگدلي برگزاري مسابقات طناب‌كشي، دارت و نقاشي ويژه كودكان را از ديگر برنامه‌هاي اين تور يك روزه ذكر كرد.
وي يادآور شد: برگزاري تورهاي يك روزه ويژه كارمندان شهرداري از سه ماه گذشته آغاز شده كه مي‌توان در اين زمينه به تور يك روزه توچال، برج ميلاد و ابيانه اشاره كرد.

مدير امور اداري و منابع انساني شهرداري قم خاطرنشان كرد: كارمندان با شركت در اين تورها با خدمات شهرداري در شهرهاي مختلف آشنا مي‌شوند و ايده مطلوب براي پياده‌سازي در فضاي شهر قم را دريافت مي‌كنند.


انتهاي پيام/ 119/
https://qomnews.ir/vdcdoz0f.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما