دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 48574
منبع : شهر نیوز

ثبت بيش از ۱۹ هزار پيام در سامانه ۱۳۷

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم از ثبت بيش از ۱۹ هزار تماس ارديبهشت ماه خبر داد ثبت بيش از 19 هزار پيام در سامانه 137
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم از ثبت بيش از ۱۹ هزار تماس ارديبهشت ماه خبر داد.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم از ثبت بيش از ۱۹ هزار تماس ارديبهشت ماه خبر داد.
    به گزارش قم نیوز، ابراهيم خسروي با اشاره به وضعيت تماس‌هاي برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداري قم در ارديبهشت ماه، اظهار كرد: در اين مدت بالغ بر ۱۹ هزار و ۴۷۳ تماس با سامانه برقرار شده و اطلاعات درخواستي شهروندان ثبت و پيگيري لازم براي رفع مشكلات و اطلاع‌رساني صورت گرفته است.

    وي با بيان اينكه بيشترين موضوع شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ مباحث خدماتي بوده است، خاطرنشان كرد: پيام‌هاي ثبت شده در حوزه‌هاي خدماتي همچون امور شهري، نظافت، سد معبر و... ۹ هزار و ۱۶۰ مورد بوده است.

    خسروي پيام‌هاي فني ثبت شده در سامانه را ۹۹۹ مورد عنوان كرد و افزود: همچنين در حوزه ترافيكي هزار و ۱۵۸ پيام و در حوزه شهرسازي ۹۶۷ پيام ثبت شده است.

    وي با تاكيد بر حجم بالاي تماس‌هاي اطلاع‌رساني سامانه ۱۳۷ در ايام آغازين سال، خاطرنشان كرد: با توجه به حضور خيل عظيم زائرين در ايام نيمه شعبان در شهر قم، بيش از هفت هزار پيام اطلاع‌رساني در اين مدت در سامانه ثبت شده و اطلاعات لازم به مخاطبان ارائه شده است.

    سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداري قم بيشترين موضوع مد نظر در تماس با سامانه ۱۳۷ را سد معبر خودرويي خواند و گفت: در اين موضوع ۸۳۵ تماس ثبت شده و پيام‌هاي نظافت معابر ۴۸۹ مورد، لكه گيري آسفالت ۳۴۷ مورد، سد معبر اصناف ۳۱۹ مورد و گزارش ساخت و ساز غيرمجاز ۳۰۷ مورد بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkmnk.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما