پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 42534
منبع : خبرگزاری فارس
فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم در گام نخست به مصاف گسترش‌فولاد تبریز می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم نخستین مسابقه خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را مقابل تیم گسترش‌فولاد تبریز برگزار می‌کند.
صبای قم در گام نخست به مصاف گسترش‌فولاد تبریز می‌رود
به گزارش قم نیوز، فصل جدید لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که سال 1395 با درخشش تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان در مسابقات 2016 قهرمانی نوجوانان آسیا همراه بود و ملی‌پوشان مستعد و آینده‌دار ایران با کسب مقام نایب‌قهرمانی قاره کهن، مجوز حضور در رقابت‌های جهانی 2017 فوتبال نوجوانان را نیز کسب کردند.

اکنون با انجام قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، قرار است تیم‌های حاضر در مرحله گروهی دیدارهای خود را از روز بیست و نهم مهر ماه آغاز کنند و بدین ترتیب استارت آغاز دوره جدیدی از رقابت‌ بین استعدادها و پشتوانه‌های فوتبال کشورمان زده شود.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم برای اینکه حضور موفقی در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور داشته باشد از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و بعد از اینکه محسن یزدی فوتبالیست خوشنام استان قم از سوی مدیریت تیم‌های پایه باشگاه صبا به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد وارد بازی‌های تدارکاتی شد تا آمادگی خود را برای رویارویی با حریفان بیشتر کند.

نخستین برنامه کادر فنی صبا برای حضور موفق در لیگ برتر امسال، ارزیابی و تست‌گیری از تعداد زیادی از چهره‌های مستعد فوتبال قم در این رده سنی بود و از بین آنها نفرات بسیار خوب و مستعدی را شناسایی کرده تا یک تیم قوی و منسجم برای لیگ جدید شکل بگیرد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور از روز بیست و نهم مهر ماه رسما آغاز می‌شود و تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته نخست به دلیل اینکه در یک گروه هفت تیمی قرار دارد با قرعه استراحت روبه‌رو شده و از هفته دوم و دیدار خارج از خانه با یکی از رقبای تبریزی هم‌گروه خود یعنی گسترش‌فولاد تبریز وارد بازی‌ها می‌شود.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی در چهار گروه مقدماتی به انجام می‌رسد و تیم نوجوانان صبای قم با دخانیات گیلان، ملوان بندر انزلی، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، گسترش‌فولاد تبریز، پور البرز و تراکتورسازی تبریز در گروه دوم جای دارد.

نگاهی به نحوه راهیابی تیم‌ها از مرحله گروهی به مراحل بالاتر نشان می‌دهد که در مرحله مقدماتی لیگ امسال تیم‌ها به شکل رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و مجموعا هر تیم باید برای کسب جواز صعود و یا حفظ خود در لیگ برتر 12 مسابقه انجام بدهد.

در پایان بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر نوجوانان، از هر گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی مسابقات صعود خواهند کرد و تیم‌های آخر هر گروه نیز راهی لیگ دسته اول خواهند شد،‌ ضمن اینکه بازی‌های مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به صورت مجتمع به انجام می‌رسد.

نخستین مسابقه تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور دیداری از هفته دوم بازی‌ها است که از ساعت 14:45 دقیقه روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه در ورزشگاه ابوذر تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkmnk.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما