پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 12782
مدیر باشگاه اتحاد قم:

بی‌پولی مانع از حضور در لیگ‌های نوجوانان و امید کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر باشگاه اتحاد استان قم مهمترین عامل بازدارنده حضور تیم‌های امید و نوجوانان این باشگاه در مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های کشور را بی‌پولی و عدم حمایت مالی عنوان کرد.
بی‌پولی مانع از حضور در لیگ‌های نوجوانان و امید کشور شد
به گزارش قم نیوز، حسین قاسمی تصریح کرد: این باشگاه با کمترین بضاعت تنها سعی در ارائه خدمت به جوانان و نوجوانان منطقه محروم نیروگاه را دارد.

وی ادامه داد: باشگاه اتحاد به صورت خصوصی فعالیت می‌کند و زیر نظر هیچ نهاد، حامی مالی و یا ارگان دولتی و غیر دولتی نیست و تمام آنچه که برای تیم‌های رده‌های سنی مختلف هزینه می‌کنیم به صورت شخصی یا با کمک‌های مردمی است.

مدیر باشگاه اتحاد استان قم افزود: زمینی که بازیکنان ما در آن تمرین می‌کنند معمولی‌ترین امکانات فوتبال حرفه‌ای را ندارد اما بازیکنان این باشگاه در تمام سطوح سنی در بالاترین سطح لیگ فوتبال استان قم مشغول فعالیت هستند.

وی ابراز داشت: با تمام کمبودهایی که از نظر امکانات و مسائل مالی داریم اما نوجوانان و جوانان مستعدی در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه اتحاد شادقلی قم فعالیت کرده و در قم موفق به کسب عنوان قهرمانی نیز شده‌ایم.

قاسمی اضافه کرد: تیم فوتبال امید اتحاد شادقلی قم در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های استان قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد و جواز حضور در مسابقات لیگ فوتبال امید باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

وی یادآور شد: این در حالی است که باید امسال به عنوان نماینده فوتبال قم در بازی‌های لیگ امید کشور حضور می‌یافتیم اما هر چه کردیم و به هر دری که زدیم نتوانستیم نیازهای مالی تیم را فراهم کنیم و به اجبار از حضور در مسابقات انصراف دادیم.

مدیر باشگاه اتحاد استان قم تاکید کرد: در لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم و باید به عنوان نماینده قم در لیگ نوجوانان کشور شرکت می‌کردیم اما دقیقا مشابه مشکلاتی که برای تیم امید داشتیم در تیم نوجوانان هم وجود داشت و به همین دلیل نتوانستیم به لیگ نوجوانان و امید باشگاه‌های کشور برویم.

وی تصریح کرد: برای اینکه این دو تیم به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور اعزام شوند نزد مسئولان زیادی مراجعه کردیم اما هیچ پاسخی نگرفتیم و در نهایت حمایتی از تیم‌های نوجوانان و امید اتحاد نشد و از حضور در لیگ‌های کشور بازماندیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcj8aev.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما