شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 12130
رئیس هیئت فوتبال استان قم:

آقای کفاشیان؛ به استناد کدام قانون رأی به نفع تیم معترض صادر شد؟

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم در اعتراض به رأی صادره در خصوص بازی نیمه تمام صبا و حفاری اهواز در نامه‌ای به کفاشیان تاکید کرد: به چه استناد قانونی و به نفع تیم معترض اعلام به صدور رأی کرده‌اند؟
آقای کفاشیان؛ به استناد کدام قانون رأی به نفع تیم معترض صادر شد؟
به گزارش قم نیوز، رأی غیر منصفانه کمیته انضباطی در خصوص بازی نیمه تمام تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز که نتیجه بازی را به سه به صفر به سود تیم حفاری اعلام کرد اعتراض مسئولان و فوتبال دوستان قمی را به همراه داشت.

پس از انتقاد شدید محمدرضا کشوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صبا و ناصر شریفی مدیر تیم فوتسال صبای قم به رأی کمیته انضباطی، این بار نوبت به رئیس هیئت فوتبال قم شد تا با نوشتن نامه‌ای بلند بالا به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی اعتراض خود را نسبت به صدور این رأی اعلام کرد.

کریم بهرامی در نامه‌ای ۶ بندی خطاب به کفاشیان با ارائه گزارشی از اتفاقات مسابقه فوتسال بین تیم‌های حفاری اهواز و صبای قم خواستار ارائه توضیحات کمیته انضباطی و کمیته فوتسال برای روشن شدن اذهان عمومی شد.

درگیری نماینده فدراسیون با مستخدم هتل
رئیس هیئت فوتبال استان قم در این نامه تاکید کرد: بازی با نظم خاصی با حضور عوامل اجرایی و انتظامی آغاز شد و تا دقیقه ۳۸ بازی نتیجه دو بر دو پیش می‌رفت که در این دقیقه تیم حفاری در موقعیت دو به یک با دروازه‌بان صبا شد که با پرتاب یک شیء (پلاستیک یخی) به سمت توپ و برخورد آن با توپ و تغییر مسیر این موقعیت از حریف گرفته شد که البته هیچ انسان منصفی این حرکت غیر ورزشی را تایید نمی‌کند.

وی ادامه داد: بازی با سوت داور و طبق قانون دراپ بال انداخته شد که سرپرست محترم و مربی تیم حفاری به داور اعتراض کرده و موجب قطع بازی به مدت حدود هفت دقیقه شدند که با وساطتت مسئولان به ادامه بازی رضایت دادند.

بهرامی افزود: در ۲۵ ثانیه مانده با پایان بازی تیم صبا گل برتری خود را به ثمر رساند که در این لحظه سرپرست و مسئولان تیم حفاری زمین را ترک و به رختکن رفتند و با شکستن در و شیشه راهرو و رختکن و فحاشی به مسئولان و تیم صبای قم در حضور نماینده و ناظر محترم داوری اقدام کردند.

انتظار ۱۰ دقیقه داوران برای بازگشت تیم حفاری
وی خاطرنشان کرد: با این حال داوران بازی به مدت ۱۰ دقیقه داخل زمین ایستاده و منتظر بازگشت تیم معترض شدند که آنها از ادامه بازی سر باز زدند و به ناچار داوران به رختکن رفتند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اظهار کرد: اینجانب برای عرض خسته نباشید با اجازه نماینده فدراسیون وارد رختکن داوران شدم که متاسفانه نماینده فدراسیون به داوران می‌گفت؛ «قمی‌ها ناجوانمرد هستند» و دو بار این جمله را تکرار کرد، بنده به ایشان عرض کردم مردم قم چه تمارضی کردند که این طور قضاوت می‌کنید (ظاهرا ایشان مرا نشناخته بودند) بنده خودم را معرفی کردم که آقای مشفق ناظر داوری با حالت غیر محترمانه دست بنده را گرفت و گفت؛ «برو بیرون» و بنده هم خارج شدم.

وی در بند چهارم نامه خود به دادن گزارش کذب از جمله حضور نیروی انتظامی با ۱۰ دقیقه تاخیر و هجوم تماشاگران به داخل زمین اعتراض می‌کند و می‌گوید: فیلم همه این اتفاقات موجود است.

صدور رأی به نفع رقیب معلوم‌الحال
بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در صدور رأی طی ۲۴ ساعت مشخص است برای تخریب روحیه بازیکنان قم بوده است و به نفع رقیب معلوم‌الحال که شاهکار سال گذشته آنها در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است.

وی تصریح کرد: تماشاگران قمی خواهان طرح شکایت علیه آقای «ح. ی» و «م» به دلیل توهین به مردم قم در حضور مسئولان قمی بودند که بنده از این امر تا کنون جلوگیری کرده‌ام.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در پایان نامه خود از کفاشیان خواسته است هر چه سریعتردستور دهد تا کمیته انضباطی و کمیته فوتسال برای روشن شدن اذهان عمومی توضیح دهند به چه استناد قانونی و به نفع تیم معترض اعلام به صدور رأی کرده‌اند؟

وی همچنین خواستار رسیدگی مجدد به اتفاقات بازی نیمه تمام صبای قم و حفاری اهواز با توجه به مستندات موجود شده است.

گفتنی است با وجود اعتراض تیم حفاری اهواز و نیمه تمام گذاشتن بازی در مقابل صبای قم در حالی که این تیم سه بر ۲ از تیم صبا عقب بود رأی صادره بر خلاف انتظار، نتیجه بازی را سه بر صفر به سود تیم حفاری اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgzq9q.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما