دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 12007
حسن‌زاده:

شانس قهرمانی را به سادگی از دست نمی‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: انگیزه بازیکنان ما برای قهرمانی بیشتر شده است و در دیدار با حفاری برای کسب پیروزی با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا شانس قهرمانی را به سادگی از دست ندهیم.
شانس قهرمانی را به سادگی از دست نمی‌دهیم
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر حسن‌زاده تصریح کرد: بازی با تیم فوتسال حفاری اهواز با توجه به شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حساسیت بالایی دارد و تماشاگران و علاقمندان به فوتسال در قم از ما توقع کسب سه امتیاز این بازی را دارند.

وی ادامه داد: ما در این فصل مقابل حریفان بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم و اگر چه دو بازی از سه دیدار قبل برابر گیتی پسند و دبیری تبریز با شکست صبا همراه بود اما بی‌گمان همه دوستداران فوتسال و کارشناسان این رشته گواهی می‌دهند که در آن دو بازی شایسته باخت نبودیم به خصوص بازی با دبیری که تا آخرین لحظات با اختلاف چهار گل جلو بودیم و در اتفاقی نادر تن به شکست دادیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم افزود: در دیدار با دبیری تا ثانیه‌های پایانی از حریف پیش بودیم اما با بد اقبالی سه امتیاز را از دست دادیم و بازی به باخت ما انجامید، همچنین در دیدار قبل از آن با تیم گیتی پسند با گل‌های زودهنگامی که خوردیم خیلی راحت بازی را واگذار کردیم.

وی تاکید کرد: با این حال حضور ما در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال نشان می‌دهد که ما تیم خوب و قدرتمندی هستیم و امیدوارم امروز هم بدون اشتباه بازی خوبی انجام داده و تیم فوتسال حفاری اهواز را در سالن شهید حیدریان قم با شکست بدرقه کنیم.

حسن‌زاده عنوان داشت: بی‌تردید حمایت تماشاگران در این دیدار می‌تواند انگیزه بازیکنان را چند برابر افزایش دهد و با تلاش زیاد شکست در دو بازی قبل مقابل گیتی پسند و دبیری تبریز را با ارائه یک بازی بسیار خوب جبران کنیم.

وی تصریح کرد: پیروزی در این دیدار برای تیم ما بسیار با اهمیت است ما کاری به اینکه گیتی پسند در کجای جدول قرار دارد، نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم در تمام لحظات بازی فوتسالی هماهنگ و سرعتی را به نمایش گذاشته و در خانه سه امتیاز را حفظ کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم با اشاره به وضعیت این تیم عنوان داشت: بازی آسانی با تیم فوتسال حفاری اهواز در پیش نداریم ولی با توجه به اینکه صد درصد به دنبال قهرمانی هستیم حتما می‌خواهیم این بازی را ببریم چون جایگاه ما با شکست این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر مستحکم‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: هم مربیان به بازیکنان گفته‌اند و هم من به عنوان کاپیتان تیم از آنها می‌خواهم که باید باخت در هفته گذشته مقابل دبیری تبریز را کاملا فراموش کنند و با اقتدار و با هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در این دیدار مهم برابر تیم حفاری اهواز به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

دیدار صبای قم و حفاری اهواز از ساعت ۱۶ امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjayev.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما