شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 37522
در لیک فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم،

پیشکسوتان فوتبال قم به مصاف یکدیگر می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: هشتمین دوره مسابقات لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان قهرمانی باشگاه‌های استان قم از نخستین روز اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
پیشکسوتان فوتبال قم به مصاف یکدیگر می‌روند
به گزارش قم نیوز از سال 1387 که استارت برگزاری مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به ابتکار هیئت فوتبال این استان زده شده و از آن سال تاکنون هفت دوره این رقابت‌ها به انجام رسیده، هر سال بر جذابیت بازی‌ها افزوده می‌شود.

برگزاری این رقابت‌ها با توجه به اینکه چهره‌های قدیمی و با سابقه فوتبال استان قم که سال‌ها خاک این رشته ورزشی را در زمین‌های خاکی قدیم فوتبال قم خورده‌اند، موجب شده تا علاقمندان زیادی نیز از نزدیک بازی‌ها را نظاره کرد و شاهد تکرار خاطرات تلخ و شیرین قدیمی‌های فوتبال قم باشند.

بعد از برگزاری هفتمین دوره این رقابت‌ها در سال 1394 اکنون هیئت فوتبال استان قم برای برگزاری دوره هشتم این رقابت‌ها در سال 1395 برنامه‌ریزی کرده است و تیم‌های شرکت کننده که تعداد آنها همانند سال قبل است از روز نخست اردیبهشت ماه رقابت خود را آغاز می‌کنند.

هیئت فوتبال استان قم برای اینکه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به موقع مدارک کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان خود را کامل کنند، تا روز بیستم فروردین را به عنوان آخرین مهلت تحویل آلبوم تیم‌های حاضر در دوره هشتم این جام در نظر گرفته است.

همانند چند دوره قبل که مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم با شرکت 16 تیم به انجام رسید، امسال نیز در این بازی‌ها همین تعداد تیم حضور دارند و طبق شیوه‌ای که در این چند سال بازی‌ها انجام می‌شده، هر هشت تیم در یک گروه جای می‌گیرند.

بدین‌ترتیب بازی‌ها در دو گروه هشت تیمی به انجام می‌رسد و تیم‌های شرکت کننده در تلاش برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به مرحله نهایی بازی‌ها، به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین آنها چهار تیم به مرحله نهایی بازی‌ها راه پیدا کند.

در روز جمعه بیستم فروردین با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده قرار است در هیئت فوتبال استان قم قرعه‌کشی بازی‌ها برگزار شود تا تیم‌ها از اول اردیبهشت ماه مسابقات خود را آغاز کنند، ضمن اینکه بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

هر ساله این رقابت‌ها با کیفیت بهتری نسبت به سال قبل از آن برگزار می‌شود و بازیکنانی که در سال‌های دور در سطح اول رقابت‌های باشگاهی استان قم حضور داشتند و اکنون خارج از قم در سن پیشکسوتی به زندگی شخصی مشغول هستند نیز با دعوت هیئت فوتبال استان قم و تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها کنار دوستان قدیمی خود جمع شده و خاطرات گذشته را زنده می‌کنند.

با توجه به اینکه امسال این دوره از رقابت‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد، علاقمندان به فوتبال نیز می‌توانند با دقت از نزدیک بازی‌ها را زیر نظر گرفته و با چهره‌های قدیمی فوتبال قم که اکثر آنها سابقه دعوت به تیم ملی را نیز دارند، بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcirwap.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما