شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 30375

جشنواره بزرگ همگانی بدمینتون در قم برگزار شد‌

قم نيوز : قم نیوز: جشنواره بزرگ همگانی بدمینتون در دو بخش مردان و زنان در سالن فرهمند ورزشگاه حیدریان قم به کار خود پایان داد.
جشنواره بزرگ همگانی بدمینتون در قم برگزار شد‌
به گزارش قم نیوز، جشنواره همگانی بدمینتون با هدف آشنا کردن مردم با رشته بدمینتون بر اساس طرح عمومی فدراسیون بدمینتون جمعه در قم برگزار شد.

در این جشنواره بزرگ همگانی که ویژه افراد بالای ۲۰ سال بود، علاقمندان به بدمینتون در ۲ نوبت صبح و عصر و در دو بخش مردان و زنان با حضور در خانه بدمینتون استان قم با این رشته آشنا شدند.

در نوبت صبح این جشنواره عمومی، بانوان علاقمند به بدمینتون با حضور در سالن فرهمند آموزش‌های اولیه مربوط به این رشته را فرا گرفتند و سپس در نوبت عصر مردان علاقمند به این رشته با حضور در همین سالن زیر نظر مربیان هیئت بدمینتون به شکل اولیه و تفریحی به انجام این رشته ورزشی پرداختند.

این همایش به منظور خروج بدمینتون از قالب رشته‌ای خاص و ورود آن به جمع رشته‌های همگانی و با حداقل امکانات بود و فدراسیون بدمینتون بر اساس این طرح، جشنواره همگانی در نقاط مختلف کشور برگزار کرد.

رشته بدمینتون در قم دارای سوابق روشنی است و سال گذشته برای نخستین بار ۵ بدمینتون باز قمی در ۵ رده سنی مختلف به عضویت تیم‌های ملی بدمینتون کشورمان درآمدند.

محمدباقر ترابی بدمینتون باز قمی نیز در رده سنی نوجوانان یکی از گزینه‌های جدی حضور در المپیک نوجوانان آسیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmxnx.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما