يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 22707

دو و میدانی کار قمی در پرش طول صاحب مدال برنز شد

قم نيوز : قم نیوز: میلاد دریساوی دو و میدانی کار قمی در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل کشور در ماده پرش طول با حد نصاب ۷ متر و ۳۲ سانتی متر صاحب مدال برنز شد.
دو و میدانی کار قمی در پرش طول صاحب مدال برنز شد
به گزارش قم نیوز، در مسابقات دوومیدانی آغاز فصل کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد دو و میدانی کاران قمی به نتایج درخشانی دست یافتند.

میلاد دریساوی قهرمان پرش سه گام این رقابت‌ها، در ماده پرش طول نیز به میدان رفت و به جایگاه سوم و مدال برنز رسید.

در ماده پرش طول سبحان طاهر خانی از قزوین با رکورد ۷ متر و ۷۳ سانتی متر و محمد ارزنده از گلستان با حد نصاب ۷ متر و ۶۰ سانتی متر مقام‌های اول و دوم را کسب کردند اما میلاد دریساوی از قم با رکورد ۲۸ سانتی متر کمتر از ارزنده و با حد نصاب ۷ متر و ۳۲ سانتی متر به مقام سوم پرش طول مسابقات آغاز فصل کشور رسید.

دریساوی پیش از این موفق شده بود با پرشی به طول ۱۶ متر و ۳ سانتی متر عنوان نخست مسابقات ماده پرش سه گام را به دست آورد.

در این رقابت‌ها که با شرکت ورزشکاران المپیکی و آسیایی همراه بود، ۲۵۳ دوومیدانی کار از ۳۱ تیم از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات دوومیدانی آغاز فصل نخستین مرحله ارزیابی ورزشکاران برای حضور در اردوی بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی است و محمد محسن ربانی ورزشکار قمی پیش از این، در این رقابت‌ها در پرش با نیزه به مقام نخست رسیده بود.

محمد سبب کار و رضا ملک‌پور در ۴۰۰ متر و ۴۰۰ متر مانع و ۴ در ۴۰۰ متر، مهدی ابراهیمی در ۴ در ۴۰۰ متر، پرش طول و سه گام، سیدایمان می‌رپور در ۱۱۰ متر با مانع، حمیدرضا حجتی مقدم در پرتاب دیسک، علیرضا ذاکری فر در ۲۰۰ متر و محمد رضا فریدی در ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر نفرات تیم دو و میدانی قم را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه مربیگری تیم دو و میدانی استان قم بر عهده علی رضایی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqqni.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما