چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 26947
انتشار خبر بازگشت مرفاوی و بی اطلاعی باشگاه صبا

مسئولان صبا پاسخگوی وضعیت مرفاوی نیستند

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که برخی رسانه ها از ماندنی شدن صمد مرفاوی در سمت مربیگری تیم فوتبال صبای قم خبر داده اند اما هنوز کسی در باشگاه صبا این خبر را تایید نکرده است.
مسئولان صبا پاسخگوی وضعیت مرفاوی نیستند
به گزارش قم نیوز، برخی رسانه‌ها ساعتی پیش به نقل از اکبر غمخوار رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم از ماندنی شدن صمد مرفاوی در سمت هدایت تیم فوتبال صبا خبر داده‌اند هنوز کسی این خبر را تایید نکرده است.

رضا جعفری مدیر رسانه باشگاه صبای قم از نهایی شدن حضور مرفاوی در صبا ابراز بی‌اطلاعی کرد و علی حیات‌پور سرپرست تیم فوتبال صبای قم نیز اعلام کرد که خبر ادامه کار مرفاوی را در رسانه‌ها خوانده و هر چه با تلفن همراه مدیر عامل تماس می‌گیرد موفق به برقراری ارتباط و دریافت تاییدیه این خبر نمی‌شود.

با وجود احتمال بالای صحت این خبر و ادامه حضور صمد مرفاوی در صبا، عدم پاسخگویی مدیران باشگاه صبای قم که با بی‌حرمتی تمام نسبت به اهالی رسانه، تماس‌های دریافتی از رسانه‌ها را بی‌پاسخ می‌گذارند و حتی باشگاه خودشان را در جریان تصمیمات اساسی نمی‌گذارند، مایه تاسف است.

بدون توجه به حسن یا عیب ادامه کار صمد مرفاوی در صبا، آنچه تا به امروز نسبت به آن شک داشتیم و از این پس نسبت به آن اطمینان پیدا کردیم، نگاه غیر کار‌شناسی مدیر عامل باشگاه صبای قم و شاید برخی مسئولان به اهالی رسانه است.

پایگاه اطلاع رسانی باشگاه صبای قم نیز تا این لحظه خبری مبنی بر این تصمیم منتشر نکرده است و در باشگاه صبا هنوز کسی نمی‌داند که باید این خبر را تایید کند یا تکذیب و این نشان دهنده حداقل اهمیت رسانه برای باشگاه صباست.

در این میان، ارسال پیامکی از سوی شخصی نا‌شناس برای خبرنگار خبرگزاری تسنیم در قم با این مضمون که «تیر مخالفان به سنگ که هیچ به کلوخ هم نخورد. بازگشت عزتمندانه و قدرتمندانه مرفاوی به شهر کریمه اهل بیت... آقا صمد حالا حالا‌ها مهمان حضرت معصومه (س) هستند...» در نوع خود جالب توجه بود که البته با وجود عقب نشینی‌های مدیران کاربلد صبا، این بازگشت باید هم با عزت و قدرت همراه باشد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchqwni.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما