شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 40400
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل اطلاعات استان قم:

هدف شورای نظارتی حمایت از دستگاه‌های دولتی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اطلاعات استان قم با اشاره به اینکه ساز و کار شورای نظارتی حمایت از دستگاه‌های دولتی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است، گفت: مدیران استانی باید نگاه مثبتی نسبت به رسالت‌های شورای دستگاه‌های نظارتی داشته باشند.
هدف شورای نظارتی حمایت از دستگاه‌های دولتی است
به گزارش قم نیوز، محمد موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، با بیان اینکه مدیران استانی باید علمکرد شفافی داشته باشند، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی اقدامی لازم برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است زیرا بدون نظارت دستگاه‌ها از مسیر اصلی حرکت خود دور می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه شورای دستگاه‌های نظارتی در استان قم علمکرد مطلوبی دارد، اضافه کرد: این شورا موضوع نظارت را در استان قم پیگیری می‌کند و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت افزایش تولید و رونق اقتصادی در اولویت قرار دارد زیرا با تکیه بر ارکان اقتصاد مقاومتی نظام اسلامی می‌تواند به جایگاه‌های برتر اقتصادی برسد.

مدیرکل اطلاعات استان قم با اشاره به اینکه ساز و کار دستگاه‌های نظارتی حمایت از دستگاه‌های دولتی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: مدیران استانی باید نگاه مثبتی نسبت به رسالت‌های شورای دستگاه‌های نظارتی داشته باشند تا بتوانیم با همکاری آنها به شیوه مطلوبی امور نظارتی و حمایتی را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان قم ظرفیت‌های خاصی را به خود اختصاص داده است و در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت‌ها به شیوه مطلوب استفاده کنیم، استان در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای بسیاری می‌رسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvknk.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما