سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 34354
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

موفقیت و رستگاری جامعه با تبعیت از ولایت فقیه محقق می‌شود

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به آثار و برکات ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: تلاش کنیم همواره زیرسایه ولی فقیه باشیم و خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم، اگر زیر نظر ولایت فقیه حرکت کنیم و پشتیبان ولی‌فقیه باشیم موفق و رستگار می‌شویم.
موفقیت و رستگاری جامعه با تبعیت از ولایت فقیه محقق می‌شود
به گزارش قم نگار، آیت‌الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات با بیان اینکه خداوند همه موضوعات را در قرآن کریم بیان کرده است اظهار داشت: خداوند قرآن کریم را برای رسول خدا نازل کرد وپیامبر (ص) به صورت کامل آن را برای مردم بیان کردند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: خداوند بشر را با فطرت اسلامی آفریده است و همه انسان‌ها تسلیم خداوند هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه قرآن کریم تاکید می‌کند همه موجودات عالم تسبیح خداوند را می‌گویند، بیان کرد: خدا انبیای الهی را برای بشر فرستاد تا هدایت شوند و آن‌ها را از انحرافات نجات دهند و با حرکت در مسیر رضای الهی سعادت مند شوند.

وی عنوان کرد: پیامبر (ص) همراه با کتاب‌الهی برای هدایت انسان‌ها فرستاده شد تا اگر انسان‌ها دچار اختلاف شدند به قرآن کریم مراجعه کنند، هرموضوعی که در قرآن بیان شده برای ما حجت و شاخص است و باید با تبعیت از کتاب الهی عاقبت به خیر شویم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم حمایت از ولایت فقیه گفت: اگر مردم با ولایت فقیه و مراجع تقلید باشند گمراه نمی‌شوند، بدبختی و مشکلاتی که در میان ملت‌های مخلتف وجود دارد به دلیل وجود عدم رهبری شایسته است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به آثار و برکات ولایت فقیه در جامعه اسلامی بیان کرد: تلاش کنیم همواره زیر‌سایه ولی فقیه باشیم و خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم، اگر زیر نظر ولایت فقیه حرکت کنیم و پشتیبان ولی فقیه باشیم موفق و رستگار می‌شویم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci5pap.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما