سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 33841
در دیدار با جمعی از پاسداران موسسه آموزشی امام خامنه‌ای مطرح شد

آیت‌الله علوی‌گرگانی: کسب رضای الهی در گرو پشتیبانی از ولایت فقیه است

قم نيوز : قم نگار: آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر ما پشتیبان ولایت و امام زمان (عج) و اسلام باشیم، خداوند ما را در کارهای‌مان تنها نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: کسب رضای الهی در گرو پشتیبانی از ولایت فقیه است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران موسسه آموزشی امام خامنه‌ای، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: تمام رفتارها و کردار و گفتارهای ما نزد خداوند ثبت می‌شود و این‌گونه نیست که در این دنیا هر اقدامی انجام دهیم هدر برود. اعمال ما نزد خداوند باقی می‌ماند و روز قیامت نامه اعمال‌مان گشوده می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود: امام علی (ع) فرمودند انسان باید پاسخگو اعمال و رفتار خود باشد و خود را برای جواب‌دادن در آخرت آماده کند، امیرالمؤمنین (ع) فرمودند در این دنیا تمرین کنید تا در آخرت پاسخگوی اعمال خویش باشید.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه اعتقاد داریم که آینده انسان پس از آخرت است و دنیا محل گذر است و آخرت ماندگار و همیشگی است بیان کرد: اهتمام لازم داشته باشیم تا کارهایمان برای رضای الهی باشد.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: مزد آخرت نزد خداوند، محفوظ است و اگر برای رضای‌الهی فعالیت کنیم و کارهایی که انجام می‌دهیم، برای خشنودی خداوند باشد خدا در آخرت اجر و پاداش آن را می‌دهد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر الگوگیری از ائمه معصومین (ع) افزود: اگر ما پشتیبان ولایت و امام زمان (عج) و اسلام باشیم خداوند ما را در کارهایمان تنها نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcizvap.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما