چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 22310

بانوان دو و میدانی کار قم راهی مسابقات جوانان کشور می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: بانوان دو و می‌دانی کار قم با ترکیب ۵ دو و می‌دانی کار و یک مربی راهی مسابقات جوانان کشور می‌شوند.
بانوان دو و میدانی کار قم راهی مسابقات جوانان کشور می‌شوند
به گزارش قم نیوز، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور دربخش بانوان از صبح فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود.

در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور که طی روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود بیش از ۱۰۰ دوومیدانی کار جوان کشور از سراسر کشور در ۲۱ ماده به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم اعزامی بانوان دو و میدانی استان قم نیز در این مسابقات با ترکیبی ۵ نفره و با هدایت پریسا سادات روحانی به رقابت می‌پردازد و در تلاش برای کسب نتایجی بهتر از سال گذشته است.

زهرا احمدی در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، آرزو تنباکویی در ۱۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر با مانع، سپیده مظفری در ۱۰۰ متر با مانع و ۴۰۰ متر با مانع، سهیلا مولایی در ۴۰۰ متر و ۸۰۰ متر و مرجان حبیبی در ۱۰۰ متر سرعت و ۱۰۰ متر با مانع اعضای تیم دو و میدانی استان قم را تشکیل می‌دهند.

این مسابقات در مواد، ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰ متر، پنج هزار، ۱۰ هزار متر، ۱۰۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر با مانع، ۳۰۰۰ متر با مانع، ۴ در ۱۰۰ متر امدادی، ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، ۱۰ کیلومتر پیاده روی و هفتگانه برگزار می‌شود.

بر اساس بخشنامه این رقابت‌ها، هر استان مجاز به حضور دو ورزشکار در هر ماده و هر دوومیدانی کار مجاز به شرکت در دو ماده انفرادی و یک ماده تیمی می‌باشد.

این در حالی است که مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور نیز چندی پیش در حالی با قهرمانی استان فارس به پایان رسید که دختران دو و میدانی کار قمی در این مسابقات، نسبت به سال‌های قبل پیشرفت از خود نشان دادند.

تیم ۳ نفره فائزه صیدی، فاطمه صیدی و عاطفه احمدی به نمایندگی از استان قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در تهران شرکت کرد که در این بین، فائزه صیدی در دو ۴۰۰ متر با مانع بهترین نتیجه را برای قم به دست آورد و پنجم شد.

فاطمه صیدی نیز در ۱۰۰ متر سرعت عملکرد نسبتا خوبی داشت و به مقام ششم کشور رسید ضمن اینکه عاطفه احمدی نیز در پرش طول، در کشور هشتم شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvxni.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما