دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 21414
مدیر عامل باشگاه اتحاد قم:

میزبان مسابقات جوانان کشور از بین قم و مازندران انتخاب می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه اتحاد قم گفت: میزبان مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور در چند روز آینده از بین استان‌های قم و مازندران انتخاب می‌شود.
میزبان مسابقات جوانان کشور از بین قم و مازندران انتخاب می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسین قاسمی درباره وضعیت تقاضای میزبانی این باشگاه در مسابقات جوانان کشور اظهار کرد: درخواست ما به فدراسیون فوتبال رسیده است و فدراسیون در حال بررسی شرایط میزبانی باشگاه‌هایی است که تقاضای خود را به فدراسیون داده‌اند.

وی گفت: در مسابقات دور نخست و در یکی از گروه‌ها به میزبانی اصفهان اعتراضاتی مبنی بر استفاده یکی از تیم‌ها از بازیکن غیر قانونی انجام شده که فدراسیون در حال تحقیق پیرامون آن مسابقات است و پس از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده از آن گروه، قرعه کشی مرحله دوم انجام می‌شود.

مدیر باشگاه اتحاد شادقلی قم افزود: تقاضای میزبانی خود را داده‌ایم اما میزبان مسابقات جوانان کشور از بین قم و مازندران انتخاب می‌شود و هر استانی که میزبان شود از ۲۱ تا ۲۵ فروردین میزبان دور دوم مسابقات جوانان کشور است.

قاسمی بیان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال تا روز چهارشنبه اسامی میزبانان و تیم‌های حاضر در گروه‌های چهارگانه را اعلام کند و پس از برگزاری مسابقات خود در ۴ گروه ۴ تیمی، ۲ تیم از هر گروه به مرحله سوم راه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۸ تیم حاضر در مرحله سوم در ۲ گروه ۴ تیمی قرار می‌گیرند که تیم‌های نخست هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا می‌کنند و تیم‌های سوم نیز در دو بازی رفت و برگشت برای تعیین آخرین سهمیه صعود به لیگ دسته اول جوانان در سال ۹۳ به مصاف هم می‌روند.

مدیر باشگاه اتحاد شادقلی قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اعتراض باشگاه سفیر گفتمان قم به عدم اعمال گل‌های زده این تیم در جدول رده بندی ابراز کرد: در شرایط فعلی تیم اتحاد، تیم نایب قهرمان لیگ بر‌تر فوتبال قم و نماینده استان در جام حذفی کشور است و اعتراض تیم سفیر گفتمان مبنی بر اینکه در مسابقاتی که حریفانش در آن حاضر نشده‌اند باید گل‌های زده به این تیم تعلق بگیرد صحیح نیست.

قاسمی خاطرنشان کرد: وقتی یک تیم در برابر تیمی که در میدان حاضر نشده، پیروز می‌شود فقط ۳ امتیاز را به دست می‌آورد اما گلی رد و بدل نشده که به واسطه آن، گل‌ها در آمار جدول رده بندی لحاظ شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbaab5.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما