دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 21800

انگیزه بالای بازیکنان اتحاد قم برای قهرمانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتبال اتحاد قم از انگیزه بالای بازیکنان تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.
انگیزه بالای بازیکنان اتحاد قم برای قهرمانی
به گزارش قم نیوز، حسین قاسمی اظهار کرد: بازی خوب در کنار حمایت تماشاگران و بهره‌برداری خوب از شرایط میزبانی از عوامل مهم صعود ما در دیدارهای مرحله اول گروهی بود و ان‌شاءالله همین روند را در مرحله دوم که در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود نیز ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: در هر چهار مسابقه‌ای که در مرحله گروهی با رقبای خود داشتیم خوب بازی کردیم و به نظر من لایق و شایسته کسب مجوز صعود به عنوان یکی از ۲ تیم برتر گروه سوم مرحله مقدماتی به دور دوم بازی‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان کشور بودیم.

مدیر تیم فوتبال اتحاد قم تصریح کرد:‌ با توجه به این‌که نخستین حضور جوانان ما در مسابقاتی با چنین سطحی در رقابت‌های باشگاه‌های کشور بود عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در نتیجه توانستیم با انجام بازی‌های بسیار خوب همراه با تیم صبای تهران به مرحله دوم صعود کنیم.

وی افزود: درست است که اتحاد قم توانست در این مرحله با کسب نتایج خوب جواز صعود را کسب کند اما هم کادر فنی و هم بازیکنان ما به خوبی می‌دانند که در مرحله بعد بازی‌های بسیار مهم و مشکلی پیش رو داریم.

مدیر تیم فوتبال اتحاد قم اظهار کرد: باید تاکید کنم که حریفان در مرحله بعد تیم‌های به مراتب بهتری نسبت به این مرحله هستند ولی تیم ما اکنون مجموعه‌ای هماهنگ است و از بازیکنانی شاخص سود می‌بریم ضمن این‌که کادر فنی خوب و با دانشی در کنار این تیم است.

قاسمی عنوان کرد: به نظر من در دیدارهایی که در خانه میزبان بازی‌های گروه ششم مرحله مقدماتی بودیم، تماشاگران حضور بسیار خوبی در ورزشگاه تختی قم داشتند و حمایت بسیار خوب آن‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل کسب روحیه مضاعف در بین بازیکنان ما و در نهایت به دست آوردن این موفقیت ارزشمند در خانه بود.

وی تصریح کرد: برای ما مهم این بود که بتوانیم به مرحله دوم بازی‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور برسیم و اکنون نیز منتظر می‌مانیم تا تکلیف زمان و مکان انجام بازی‌های مرحله بعد مشخص شود و برنامه مسابقات آینده خود را بدانیم.

مدیر تیم فوتبال اتحاد قم تاکید کرد: از بابت این‌که برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در کنار چه حریفانی قرار می‌گیریم چندان نگران نیستم بلکه برای ما مهم این است که با بهترین شرایط ممکن گام به این مرحله حساس بگذاریم.

تیم فوتبال اتحاد قم در گروه مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان نمایندگان مرکزی، تهران و البرز بود و در نهایت به عنوان تیم دوم همراه با صبای تهران به مرحله نهایی صعود کرد و حریفان این تیم امروز پس از قرعه‌کشی در فدراسیون فوتبال مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawanu.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما