دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 20906

اتحاد یکی از شانس‌های قهرمانی در فوتبال جوانان کشور است

قم نيوز : قم نیوز:مدیر باشگاه اتحاد استان قم گفت: تیم فوتبال جوانان اتحاد یکی از شانس‌های قهرمانی در فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.
اتحاد یکی از شانس‌های قهرمانی در فوتبال جوانان کشور است
به گزارش قم نیوز، حسین قاسمی اظهار کرد: خوشبختانه با جوانان مستعدی که در اتحاد قم بازی می‌کنند این تیم آینده خوب و درخشانی دارد و امسال یکی از مدعیان قهرمانی در فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: بازیکنانی داریم که درک فوتبالی بسیار بالایی دارند و در بازی‌های مرحله مقدماتی نشان دادند آنچه را که کادر فنی در تمرین و زمین مسابقه از آن‌ها می‌خواهد به خوبی می‌توانند اجرا کنند و به دنبال کسب موفقیت پرتلاش و کوشا هستند.

مدیر باشگاه اتحاد استان قم تصریح کرد: تیم خوب و آینده‌داری را تشکیل داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم روز به روز در انسجام تیمی و پیشرفت بیشتر و هفته به هفته با کسب نتایج خوب و موفقیت‌آمیز در لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، توانمندی و استعداد فوتبال قم را به خوبی به نمایش بگذاریم.

وی به وضعیت تیمش در رقابت‌های این فصل منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: ما در مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با صعود از گروه سوم مقدماتی به جمع تیم‌های مرحله دوم برسیم.

مدیر باشگاه اتحاد استان قم ادامه داد: تیم فوتبال جوانان اتحاد قم برای حضور موفق در مراحل بعدی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود، منظم و با برنامه تمرین می‌کند تا در بازی‌های مرحله بعد که از دهه سوم فروردین‌ماه برگزار می‌شود با آمادگی بالا به میدان برود.

رحمانی عنوان کرد: بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با انجام مسابقات گروه سوم در دهه اول اسفندماه در قم پیگیری شد که در نهایت تیم اتحاد قم همراه با صبای نوین تهران توانست جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

وی یادآور شد: در این مسابقات تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم میزبان رقبا بود و توانست با کسب هفت امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند و ما سعی می‌کنیم تیم را نسبت به مرحله اول تقویت کنیم تا قدرتمندتر به مصاف حریفان خود برویم.

تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده فوتبال قم در مرحله دوم حضور دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3y9x.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما