شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 31239
مدیرکل آموزش‌ و پرورش قم:

هوشمند سازی مدارس نیازمند تخصیص بودجه متناسب با آن است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: هوشمند سازی مدارس هزینه‌های بسیاری دارد و نیازمند تخصیص بودجه متناسب با آن است.
هوشمند سازی مدارس نیازمند تخصیص بودجه متناسب با آن است
به گزارش قم نیوز، امیر دژاکام پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام آموزش‌وپرورش به سمت هوشمند سازی پیش می‌رود، اظهار داشت: خود این حرکت به سمت هوشمند سازی هزینه‌های بسیاری دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به اینکه برخی سیاست‌های کلی باسیاست‌های ادارات جز هم‌خوانی ندارد، افزود: از طرفی هوشمند سازی در دستور کار است و از طرفی تخصیص بوده کاهش پیدا می‌کند که این باهم همخوانی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در جداسازی برخی مقاطع نیز در دستور کار آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: تعمیر و بازسازی مدارس و واگذاری برخی مدارس در قالب مدارس غیرانتفاعی شورت گرفته است.

دژکام با اشاره به اینکه قم در شاخص رشد فن و حرفه‌ای پایین‌تر از شخص کشور است، تأکید کرد: شاخص ۳۳ درصد به نسبت شاخص کشوری ۴۶ درصد بسیار پایین است و نیازمند توجه ویژه در این زمینه است.

با اشاره به وجود شرایط سخت در تخصیص منابع مالی به ادارات، تصریح کرد: آموزش‌وپرورش در بحث حامل‌های انرژی شرایط سختی را داشته و بدهی بسیاری به ادارات برق، آب و گاز دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwinx.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما