شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 28549
مدیرکل کمیته امداد قم:

پروژه ۱۲۰ واحدی مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم از آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مددجویی این نهاد از اواخر امسال در شهر پردیسان خبر داد.
پروژه ۱۲۰ واحدی مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز ، عبدالله جلالی اظهار داشت: درصورت اخذ پروانه، اواخر امسال طبق قرار دادی که با پیمانکار منعقد شده، ساخت این مجموعه آغاز و حداکثر ظرف مدت 14 ماه تحویل می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه تا به حال سهم آورده خانواده‌های تحت پوشش که توانایی تامین سهم آورده خود را داشتند، حداکثر 150 میلیون ریال بوده است افزود: سهم آورده برای این پروژه 120 واحدی به علت مشکلات مادی و همچنین به خاطر زیربنای بیشتر و موقعیت زمین و نوع ساخت آن از نظر برخورداری از امکانات بیشتر احتمالا تا 250 میلیون ریال افزایش پیدا می‌کند.
 
جلالی با بیان اینکه حداکثر متراژ واحدهای پروژه‌های واگذار شده 85 متر بوده است، تصریح کرد: متراژ واحدهای این پروژه 120 واحدی 95 متری و 100 متری است که البته مبلغی که به عنوان سهم آورده برای آن در نظر گرفته شده، در مقابل یک واحد آپارتمان دو خوابه آن هم بدون هیچ گونه تسهیلات واقعا ناچیز است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های زیر بنایی و اساسی که در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد بحث تامین مسکن خانواده‌های تحت حمایت و تعمیر و بازسازی منازل فرسوده آن‌ها است افزود: در همین راستا بخشی از خانواده‌های تحت پوششی که در سال‌های اخیر در مسکن مهر ثبت نام کردند، آورده مورد نیاز آن‌ها از سوی این کمیته تامین شده است.
 
جلالی با بیان اینکه تاکنون 22 میلیارد ریال در این رابطه به حساب تعاونی‌های مسکن برای 74 تن از مدجویان تحت پوشش واریز شده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان حدود 700 واحد مسکونی را بر روی زمین‌های اخذ شده از دستگاه‌های دولتی و همچنین زمین‌هایی که مددجویان مالک آن بودند، احداث کرده است.
 
وی با اشاره به در دست احداث بودن یک پروژه 110 واحدی در پردیسان، تصریح کرد: کمیته امداد در حال حاضر هیچ واگذاری را به خاطر مشکلات مادی ندارد، ولی در اواسط اسفندماه و همزمان با سالروز تاسیس این نهاد، تعدادی مسکن را تحویل خانواده‌های تحت پوشش می‌دهد.
 
وی با اشاره به منابع اعتباری پروژه‌های مسکن مددجویی کمیته امداد قم عنوان کرد: به غیر از پروژه 700 واحدی که به ازای هر واحد آن 100 میلیون ریال از محل سفر رهبر معظم انقلاب تامین شده، منابع تامین بقیه اعتبارات از محل کمک‌های خیرین و مشارکت‌های جزیی خانواده‌های تحت پوشش بوده، و به آن‌ها بدون هیچ گونه تسهیلاتی واگذار شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchwmni.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما