چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 50139
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

منتظر یک قهرمانی دیگر در والیبال نشسته مردان آسیا هستیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: ورزش قم با داشتن یک نماینده در تیم ملی منتظر یک قهرمانی دیگر در مسابقات والیبال نشسته مردان آسیا است.
منتظر یک قهرمانی دیگر در والیبال نشسته مردان آسیا هستیم
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش، اظهار کرد: استارت پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا در حالی زده شد که همچون دوره‌های قبلی این پیکارها خوشبختانه یک نماینده از ورزش جانبازان و معلولین قم در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارد.

وی ادامه داد: حسین گلستانی نماینده قم در اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران است که همراه با سایر ملی‌پوشان به منظور رویارویی با حریفان آسیایی راهی شرق آسیا و کشور چین شده است و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم برای تکرار قهرمانی در آسیا به شمار می‌رود.

پیروزمنش با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی شهر هانگ‌ژو چین به انجام می‌رسد، ابراز کرد: کاروان ایران به سرپرستی هادی رضایی به عنوان مدیر تیم‌های ملی عازم این مسابقات شده است و این رقابت‌ها تا سیزدهم تیر در چین برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: برای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های تهران‏، خراسان‌رضوی، مازندران. گیلان، البرز، گلستان و قم به میدان می‌روند و حسین گلستانی تنها ملی‌پوش ورزش جانبازان و معلولین قم در این بازی‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: داود علیپوریان، محمد خالقی و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری و امیرحسین کفش‌دار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، مهرزاد مهروان از البرز، احمد ایری از گلستان و حسین گلستانی از قم در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

پیروزمنش با اشاره به حریفان تیم کشورمان در این مسابقات، عنوان کرد: در بخش مردان تیم‌های چین، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره‌جنوبی و سریلانکا رقبای تیم ملی ایران به شمار می‌رود و حسین گلستانی در حالی تیم ملی را همراهی می‌کند که سال گذشته با درخشش در تیم ملی مدال طلای بازی‌های پارالمپیک را نصیب ورزش قم کرد و با حضور وی منتظر یک قهرمانی دیگر هستیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwznm.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما