دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 15723
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

بانوان دانشجوی قم قهرمان بدمینتون پیام نور کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت دختران دانشجوی قم در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای قهرمانی دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد.
بانوان دانشجوی قم قهرمان بدمینتون پیام نور کشور شدند
به گزارش قم نیوز، معصومه پیرمرادی امروز اظهار کرد: درخشش دختران بدمینتون‌باز اعزامی قم به رقابت‌های بخش دختران المپیاد ورزش دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور علاوه بر نشان دادن نبوغ بالا و توانمندی بانوان قمی در این رشته موجب قهرمانی قم در این پیکارها شد.
 
وی ادامه داد: این موفقیت ارزنده نشان داد که تیم بانوان قم علاوه بر رقابت‌های دانشجویی می‌تواند در مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور نیز پر قدرت و مدعی برابر حریفان قرار بگیرد.
 
پیرمرادی با تمجید از دختران بدمینتون‌باز قم به واسطه کسب عنوان قهرمانی بخش دوبل المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور تصریح کرد: تمام نفراتی که در ترکیب تیم اعزامی دانشجویان دانشگاه پیام نور قم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند، در واقع برترین‌های بدمینتون بانوان قم بودند.
 
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: همین تیم با این نفرات قرار است در پیکارهای مهم بدمینتون قهرمانی بانوان کشور و همچنین مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور حضور یابد.
 
وی با اشاره به موفقیت تیم اعزامی بدمینتون دانشجویان دختر قم در این رقابت‌ها تصریح کرد: در این مسابقات که در قالب المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در شهر زنجان برگزار شد، دختران و بانوان دانشجوی بدمینتون‌باز قم عملکرد بسیار خوبی داشتند.
 
پیرمرادی همچنین به ترکیب تیم بدمینتون دختران دانشجوی قمی در این المپیاد اشاره کرد و ادامه داد: در تیم اعزامی به این مسابقات ساناز پیرمرادی، سمیرا حقیقی، زهره صادقی، سمیه گلی، نرگس سراجی و منا چشمه به سرمربیگری شیرین شیرزاد حضور داشتند و به مدت چهار روز با حریفان خود به رقابت پرداختند.
 
وی ادامه داد: در حالی که رقابت‌های رشته بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور در دو بخش دوبل و انفرادی به انجام رسید، مدعیان قهرمانی برای قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم جدال نزدیکی با یکدیگر داشتند که در نهایت قم در بخش دوبل (دونفره) گوی سبقت برای رسیدن به قهرمانی را از دیگر رقبا ربود.
 
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان زنجان با شرکت 9 تیم از سراسر کشور برگزار شد تیم بدمینتون دانشگاه پیام نور استان قم در قسمت دوبل توسط ساناز پیرمرادی و سمیرا حقیقی موفق به کسب مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه در قسمت انفرادی هم زهره صادقی مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.
 

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchxqnz.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما