پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 16013
خاني :

رقابت 25 تيم در تنيس قهرماني كشور به ميزباني قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هيئت تنيس استان قم گفت: رقابت‌ تيم‌هاي حاضر در پيكارهاي تنيس قهرماني كشور به ميزباني قم آغاز شد.
رقابت 25 تيم در تنيس قهرماني كشور به ميزباني قم آغاز شد
به گزارش قم‌نیوز، غلامرضا خاني اظهار داشت: يكي از مهمترين اولويت‌هاي هيئت تنيس استان قم در سال جاري به منظور رشد و توسعه اين رشته ورزشي،‌ برنامه ريزي براي برگزاري مسابقات استاني، اعزام به رقابت‌هاي مهم كشوري و همچنين پذيرش ميزباني‌ رويدادهاي مهم تنيس كشور است.
 
وي از ميزباني اين هيئت از مسابقات تنيس قهرماني پسران كشور خبر داد و عنوان داشت: اين پيكارها در حالي از امروز در قم آغاز مي‌شود كه تصور ما اين است كه از اين طريق مي‌توان قابليت‌هاي جوانان آينده‌دار تنيس قم را به نمايش گذاشت.
 
رئيس هيئت تنيس استان قم اضافه كرد: در سال گذشته نيز ميزباني يكي از مسابقات مهم كشوري را با نظر مساعد فدراسيون تنيس بر عهده داشتيم و رقابت‌هاي رده‌هاي سني زير 12 و زير 14 سال تنيس كشور به ميزباني شهر مقدس قم به انجام رسيد.
 
وي با بيان اينكه اكنون هم پيكارهاي دو رده سني ديگر تنيس كشور در قم برگزار خواهد شد، ابراز داشت: بر اين اساس رقابت‌هاي تنيس قهرماني رده‌هاي سني زير 16 و زير 18 سال كشور از امروز در قم برگزار خواهد شد تا چهره نفرات برتر كشور در اين دو رده سني با رقابت در مدت يك هفته مشخص شود.
 
خاني با اشاره به زمان و مكان برگزاري اين دوره از مسابقات‌ بيان كرد: با توجه به زمان‌بندي اعلام شده از سوي فدراسيون تنيس، اين رقابت‌ها با شركت تيم‌هاي مدعي از استان‌هاي سراسر كشور، از امروز پنجشنبه بيست و هشتم شهريور ماه به مدت هشت روز در زمين‌هاي تنيس مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم برگزار مي‌شود.
 
وي با با بيان اينكه تيم‌هايي از 25 استان كشور براي حضور در اين دوره از مسابقات در شهر مقدس قم اعلام آمادگي كرده‌اند، ياد آور شد: هيئت نيز در تلاش است اين رقابت‌ها را كه در دو بخش انفرادي و تيمي برنامه ريزي شده است، تا روز چهارشنبه سوم مهر ماه با بهترين كيفيت ممكن برگزار كند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcaewn6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما