پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 22923

تلاش برای ارائه دروس تفسیر در تمام سطوح حوزه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع عالی اساتید تفسیر قرآن با اشاره به اینکه در حال حاضر دروس تفسیری در سطوح 7 تا 10 ارائه می‌شود، گفت: در تلاش هستیم که زمینه ارائه دروس تفسیر در پایه‌های یک تا شش را نیز فراهم کنیم.
تلاش برای ارائه دروس تفسیر در تمام سطوح حوزه
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله محمدرضا مؤیدی چهارشنبه‌شب در دهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به اینکه این مجمع هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد، اظهار داشت: اساسنامه این مجمع در ماه اخیر به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این اساسنامه پس از تدوین محضر مراجع عظام تقلید هم ارائه شده است، خاطرنشان کرد: ایشان نیز نکاتی را مد نظر داشتند که مورد توجه قرار گرفت.

رئیس مجمع عالی اساتید تفسیر قرآن با اشاره به اینکه درس تفسیر ویژه پایه‌های هفت تا ۱۰ حوزه علمیه است، بیان داشت: با همت اساتید تفسیر، اهتمام مدیریت حوزه و عنایت مراجع تقلید دروس تفسیر محقق شده است.

مویدی با بیان اینکه مجمع عالی اساتید تفسیر قرآن به تشکیل کارگروه‌ها اهتمام جدی داشته‌اند، عنوان داشت: کارگروه‌های تشکیل شده نسبت در قالب کمیته‌های پنج‌گانه دو جلسه برگزار کرده‌اند و ۴۰ نفر از کارشناسان و افراد نخبه حوزوی در این کارگروه‌ها فعالیت دارند.

آیت‌الله مؤیدی با اشاره به اینکه ضروری است زمینه‌ای فراهم شود که درس تفسیر در پایه‌های تحصیلی یک تا شش حوزه نیز ارائه شود، یادآور شد: امیدواریم که در این مسیر یاری شویم و مشمول عنایت خداوند قرار گرفته و از محضر علما و مراجع تقلید نیز بهره مند شویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxwni.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما