سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 39943
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آماده سازي بوستان‌هاي شهري براي ميزباني از مسافران در تعطيلات عيد فطر

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از آماده سازي بوستان هاي سطح شهر براي ميزباني از زائرين و مسافرين در تعطيلات عيد سعيد فطر خبر داد.
آماده سازي بوستان‌هاي شهري براي ميزباني از مسافران در تعطيلات عيد فطر
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به تمهيدات انديشيده شده براي ميزباني از مسافران در تعطيلات عيد سعيد فطر، اظهار كرد: در اين زمينه با هماهنگي سازمان هاي تابعه مجموعه شهرداري و مناطق هشتگانه اقداماتي در نظر گرفته شده كه در آستانه عيد سعيد فطر اجرايي مي شود.

وي با اشاره به آماده باش نيروهاي ستادي، فضاي سبز و خدمات شهري شهرداري در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در اين تعطيلات پيش بيني حضور خيل عظيم زائران و مسافران در شهر قم مي شود، در اين زمينه آماده سازي كمپينگ ها و بهسازي بوستان ها در دستور كار قرار گرفته است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم تعطيلات سه روزه عيد فطر را مورد توجه قرار داد و افزود: محدوده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران و همچنين معابر شهري و خيابان ها در آستانه عيد تنظيف و پاكسازي مي شود تا فضايي مناسب و منظر شهري مطلوب در اين ايام داشته باشيم.

وي آماده سازي كليه بوستان هاي شهر خصوصا بوستان هايي كه در مبادي ورودي شهر هستند را از ديگر برنامه هاي شهرداري در آستانه تعطيلات عيد فطر عنوان و خاطرنشان كرد: در اين زمينه تمهيدات رفاهي انديشيده شده تا مسافران بدون هيچ مشكلي در بوستان هاي اسكان اضطراري حضور يافته و از امكانات شهري استفاده كنند.

ميرهادي گفت: همچنين آماده كردن نمازخانه ها و سرويس هاي بهداشتي و تامين آب آشاميدني بوستان ها در دستور كار است و اين اقدامات تا آغاز تعطيلات انجام مي شود.

وي از آماده باش سازمان آتشنشاني با برنامه ريزي در راستاي تامين ايمني مراسمات در هسته مركزي و محدوده حرم مطهر و مسجد جمكران خبر داد و گفت: برنامه ريزي در خصوص پيشگيري از رفع تخلفات شهري، كنترل معضلات اجتماعي و سد معبر در ايام تعطيل از ديگر برنامه هاي شهرداري است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم تصريح كرد: همچنين آماده سازي پاركينگ هاي هسته مركزي شهر خصوصا مسجد مقدس جمكران و آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومي براي جابجايي شهروندان را در اين ايام در دستور كار داريم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxwnx.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما