شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 26721

همایش ملی سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: دانشگاه پیام نور قم در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اقدام به برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت در ۱۷ مهرماه امسال می‌کند.
همایش ملی سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا آقایوسفی پیش از ظهر امروز در ارائه گزارش عملکرد دانشگاه پیام نور قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال ۷۳ در قم کار خود را آغاز کرده و اینک از حیث تعداد دانشجو بزرگترین دانشگاه استان قم است اظهار کرد: این دانشگاه در حال حاضر بیش از ۱۱ دانشجوی مشغول به تحصیل دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور قم به ۴ واحد دانشگاه پیام نور در جعفریه، کهک، دستجرد و خلجستان اشاره کرد و افزود: این دانشگاه هرساله با افزایش ورودی دانشجویان مواجه است.

وی همچنین به فعالیت های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور قم در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اقدام به برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت در ۱۷ مهرماه امسال می کند.

آقایوسفی با بیان اینکه این همایش با همکاری شهرداری قم برگزار می شود، تصریح کرد: این همایش در ۱۱ محور برگزار می شود و تاکنون ۷۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: تلاش ما براین بوده است که مدیریت جهادی را در بخش فرهنگ پیاده‌سازی کنیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchzqni.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما