سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 15049
مدیر تولید رادیو قم خبر داد:

پخش ویژه‌برنامه «هنگامه بندگی» در سحرهای ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تولید رادیو قم با اشاره به ویژه‌برنامه سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان،‌ گفت: ویژه‌برنامه رادیویی «هنگامه بندگی» در لحظات عرفانی سحر از صدای مرکز قم پخش می‌شود.
پخش ویژه‌برنامه «هنگامه بندگی» در سحرهای ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی خسروی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه‌های رادیو قم در این ایام پرداخت و اظهار کرد: این شبکه رادیویی با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف با رویکرد ماه مبارک رمضان آمادگی خوبی دارد.
 
وی با اشاره به ویژه‌برنامه سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان‌ تصریح کرد: ویژه برنامه رادیویی « هنگامه بندگی » در لحظات عرفانی سحر از صدای مرکز قم پخش می‌شود.
 
مدیر تولید رادیو قم با تاکید بر اینکه این برنامه از ساعت سه و 30 دقیقه صبح به مدت 120 دقیقه روی آنتن می‌رود تصریح کرد: یکی از آیتم‌های این برنامه شرح دعای ابوحمزه ثمالی با حضور حجت‌الاسلام طیبی است.
 
خسروی با اشاره به اینکه بخش‌های کوتاهی از رهنمودها و سخنان مراجع عظام تقلید در باب فضائل و آداب ماه رمضان از دیگر بخش‌های برنامه هنگامه بندگی است اضافه کرد:‌ تفسیر آیات قرآن کریم، همخوانی، ابتهال و تواشیح از جمله آیتم‌های دیگر این ویژه برنامه سحرگاهی است.
 
وی با بیان اینکه ارتباط زنده تلفنی با حجت‌الاسلام جوشقانیان از دیگر آیتم‌های این برنامه رادیویی است، ‌خاطرنشان کرد: «هنگامه بندگی» به تهیه کنندگی محمدتقی سلطانی و محمد شجاعی‌پور با اجرای امیر حسین یاوری و شاهین احمدیان و نویسندگی محدثه رئیس‌عبدالهی در 30 قسمت مهمان مخاطبان و شب زنده‌داران است.
 
مدیر تولید رادیو قم با اشاره به اینکه نماز صبح حرم مطهر حضرت معصومه(س) به طور زنده از رادیو معارف پخش می‌شود، تصریح کرد:‌ از ساعت 5 و 30 دقیقه برنامه ترتیل قرآن کریم به روی آنتن رادیو قم می‌رود.
 
خسروی با تاکید بر اینکه تفسیر قرآن کریم توسط مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی از ساعت 8 و 30 پخش می‌شود اضافه کرد: برنامه خانواده از ساعت 10 صبح با آیتم‌ها و گزارش‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهد رفت.  
 
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه یک جرعه آفتاب به مدت 30 دقیقه تا پیش از اذان ظهر با رویکرد ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌رود تصریح کرد:‌ برنامه بر ساحل سخن از ساعت 13 و 30 دقیقه با سخنرانی اساتید حوزه علمیه و با رویکرد ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci3uaz.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما