جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 42779
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری:

جمعیت گردشگران خارجی 10 درصد افزایش داشته است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری گفت: با توجه به اینکه یک میلیون و 600 هزار عراقی و یک میلیون و 100 هزار آذربایجانی وارد کشور شده‌اند، در سال‌های اخیر جمعیت گردشگران خارجی 10 درصد افزایش داشته است.
جمعیت گردشگران خارجی 10 درصد افزایش داشته است
به گزارش قم نیوز،  سید محمدکاظم خلدی‌نسب  در نخستین نشست کمیته زیارت که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه صنعت گردشگری نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف است، اظهار کرد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی در بخش صنعت گردشگری مورد توجه مسؤولان میراث فرهنگی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق اهداف میراث فرهنگی و توسعه دستاوردهای صنعت گردشگری وابسته به اهتمام جدی مسؤولان ملی است، اضافه کرد: توسعه گردشگری یکی از اولویت‌های دولت است چرا که این موضوع در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، اشتغال‌زایی و فرهنگی تاثیرات مطلوبی را به دنبال دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش دشمن برای ترویج افکار نادرست در مورد فضای فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی یاد کرد و گفت:‌ افزایش حضور تروریست‌های خارجی در نقاط مختلف کشور ایران سبب جلوگیری از ترویج این افکار نادرست می‌شود.

وی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر تشکیل کارگروه ساماندهی زائرین عراقی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه یک میلیون و 600 هزار عراقی و یک میلیون و 100 هزار آذربایجانی با اهداف مختلف از جمله گردشگری، سلامت و زیارتی وارد کشور شده‌اند، طی سال‌های اخیر جمعیت گردشگران خارجی 10 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3ya5.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما