قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه کاهش تعداد بازیکنان بزرگسال لیگ بر‌تر، اجحاف به بازیکنان مسن است گفت: در قراردادهای لیگ بر‌تر، آنچه نوشته شده با آنچه پرداخت شده، متفاوت است.
کاهش تعداد بازیکنان بزرگسال لیگ بر‌تر، اجحاف به بازیکنان مسن است
به گزارش قم نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبای قم در هفته نخست لیگ بر‌تر، اظهار کرد: از صبا خاطرات خوشی دارم و بازی فردا برابر صبا برای هر دو تیم حساسیت ویژه‌ای دارد، هر دو تیم به دنبال کسب حداکثر امتیاز از بازی نخست خود هستند.

وی گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و تغییرات زیادی در ترکیب تیم داشته‌ایم، فکر می‌کنم ذوب آهن برای دیدار برابر آماده است گرچه این آمادگی صد در صد نیست اما می‌توانیم با استفاده از موقعیت در بازی با صبای قم برنده میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: اطلاعات زیادی از نفرات جدید صبا و ترکیب این تیم نداریم و می‌دانیم این تیم تغییرات زیادی داشته و نسبت به فصل قبل جوان‌تر شده است.

گل محمدی بیان کرد: امیدوارم شرایطی که در گذشته برای ذوب آهن بود و آینده درخشانی که این تیم داشته تکرار شود البته نیاز به زمان داریم و با یک سال کار نمی‌توانیم به روزهای روشن گذشته برگردیم، به هرحال به ۲ یا ۳ سال کار نیاز داریم.

وی درباره انتشار قرارداد‌ها عنوان کرد: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما وقتی برخی محدودیت‌ها سبب شد باشگاه‌ها مجبور شوند بیش از سقف هزینه کنند و مجبور به دروغگویی در مورد قرارداد‌ها شوند، فکر می‌کنم حداقل یکی دو باشگاه این کار را کرده‌اند و آنچه نوشته شده با آنچه پرداخت شده متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: مهدی رجب‌زاده به دلیل مصدومیت در ترکیب ما نیست ضمن اینکه محمد صلصالی در راستای سیاست جوانگرایی باشگاه از لیست تیم خارج شد.

گل محمدی در مورد ۱۸ نفره شدن تعداد بازیکنان بزرگسال تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: کاهش تعداد بازیکنان بزرگسال لیگ بر‌تر، اجحاف به بازیکنان مسن است زیرا این بازیکنان هم معیشت دارند و در حق خانواده‌های آن‌ها ظلم می‌شود، فکر می‌کنم می‌شد از تجربه‌های آن‌ها بهتر استفاده کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3yar.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما