شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 808
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

پیروزی ارزشمندی در قم کسب کردیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بردن صبا در قم کار آسانی نبود به همین خاطر معتقدم که پیروزی ارزشمند در قم کسب کردیم.
پیروزی ارزشمندی در قم کسب کردیم
به گزارش قم نیوز، منصور ابراهیم‌زاده جمعه شب در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیمش مقابل صبای قم که به برتری یک بر صفر این تیم در پنجمین بازی خارج از خانه ذوب آهن انجامید، تصریح کرد: خوشحالم که تیم با انگیزه و با قدرت صبای قم را در خانه خودش شکست دادیم.

وی ادامه داد: دلیل پیروزی ما این بود که می‌دانستیم صبا از تعدادی بازیکن جوان در کنار باتجربه‌ها بهره می‌برد و به همین خاطر از نوع بازی آنها کاملا شناخت داشتیم و توانستیم با جلوگیری از بازی‌سازی آنها به پیروزی و سه امتیاز دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: من اطلاعات خوبی از نوع بازی صبا داشتم و می‌دانستم که آنها بازی‌سازی را از خط دفاعی خود به خوبی آغاز می‌کنند جایی که بازیکنانی مانند مرتضی کاشی و سهراب بختیاری‌زاده بازی می‌کنند، منتها بختیاری زاده در این دیدار حضور نداشت.

وی عنوان کرد: ما با استفاده از بازیکن سرعتی مانند پیام صادقیان سعی کردیم از بازی سازی صبا از خط دفاعی جلوگیری کنیم، ضمن اینکه توانستیم مسیر حرکتی خود را تا رسیدن به دروازه این تیم و در نهایت رسیدن به گل به خوبی پیش ببریم.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: در نیمه دوم زمانی که کاسترو را به زمین آوردیم بازی به سود ما رقم خورد، ضمن اینکه ما از این بابت که در چند فصل اخیر در مسابقات لیگ برتر هم در قم و هم در اصفهان به صبا نباخته بودیم، روحیه خوبی داشتیم و این برای یک امتیاز مثبت بود.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم آمدن قاسم حدادی فر به زمین بازی نیز برای ما کمک خوبی بود، به ویژه زمانی که هوار ملا محمد را به کار گرفتیم توانستیم کنترل بازی را در اختیار گرفته و اجازه بازی سازی به صبای قم ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه در خصوص صحنه مشکوک پنالتی در اوایل نیمه دوم در محوطه جریمه تیم ذوب آهن، تصریح کرد: به نظر من آنجا اتفاقی رخ نداد و آن صحنه هرگز پنالتی نبود و داور به خوبی تصمیم گرفت، داوران بازی بسیار جوان بودند ولی خوب است که داوران از اشتباه خود نترسند و شجاعانه قضاوت کنند.

وی در خصوص اعتراض خود به ناظر مسابقه در نیمه دوم بازی، تصریح کرد: موضوع خاصی نبود و فقط به اینکه چرا تعویض ما با تاخیر انجام شد، اعتراض کردم زیرا تابلوی تعویض خراب بود و سبب شد تا تعویض ما زمانی که می‌خواستیم انجام نشود.

گفتنی است تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پنجمین بازی خارج از خانه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم مقابل صبا به برتری یک بر صفر دست یافت تا سومین برد خود در این فصل را کسب کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcjfoeozuqey.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما