دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : 48584
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

هنوز از همة ظرفیت‌ها برای اقامة نماز در ادارات استفاده نشده است

قم نيوز : قم نیوز: مبلغان برای جذب جوانان به نماز، با شیوه و روش های جذب آشنایی داشته باشند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان: هنوز از همه ظرفیت‌ها برای اقامه نماز در ادارات استفاده نشده است
مدیر ستاد اقامه نماز استان: هنوز از همه ظرفیت‌ها برای اقامه نماز در ادارات استفاده نشده است
به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار در اولین هم‌اندیشی ائمه جماعات ادارات که در ادارة کل راه و ترابری قم برگزار شد، از حضور حضور حماسی مردم در انتخابات، تشکر و این حضور را باعث عزت نظام، انقلاب و افزاش توان  و قدرت ارکان انقلاب در منطقه و بین الملل دانست.

مدیر ستاد اقامه نماز استان از برگزاری اقامه نماز جماعت در ادرات استان را از جمله موفقیت های این ستاد عنوان کرد و بر برگزاری هر چه باشکوه تر در سایر مراکز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه تاکید کرد.

وی افزود:  هنوز از همة ظرفیت‌ها برای اقامة نماز استفاده نشده است و باید با استفاده از ابزارهای جدید جامعه و جوانان و نوجوانان را با فرهنگ نماز آشنا کنیم.

خامه یار بابیان اینکه برای اثر گذاری بهتر در میان جوانان نباید از فضای مجازی، تسلط بر علوم و ابزار نوین برای امر تبلیغ  غافل بود، افزود: برای جذب جوانان به نماز، لازم است مبلغین با شیوه جذب جوانان به نماز آشنایی داشته باشند تا بدانند با نوجوان و جوان چه برخوردی داشته باشند تا باعث جذب او شوند.

وی افزود: در برگزاری نماز جماعت ادارات باید به حداقل زمان اکتفا کرد و نگذاریم اقامه نماز طولانی شود.

خامه‌یار گفت: کارکنان دستگاه‌های اداری سفیران نظام هستند و این امر در حضور آنان در نمازهای جماعت مساجد شهر باید مورد توجه قرار بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5wa5.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما