چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 6961
با هداء لوح تقدیر صورت گرفت؛

تقدیر ستاد اقامه نماز قم از توجه سازمان لیگ به اقامه نماز

قم نيوز : قم نیوز: ستاد اقامه نماز استان قم به پاس توجه ویژه به فرهنگ نماز از سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تقدیر کرد.
تقدیر ستاد اقامه نماز قم از توجه سازمان لیگ به اقامه نماز
به گزارش قم نیوز، اقدام سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در تنظیم ساعت برگزاری بازی‌های صبای قم در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نحوی که با زمان پخش اذان مغرب و عشاء و فضیلت نماز اول وقت همزمان نشود، از سوی ستاد اقامه نماز استان قم شایسته تقدیر، تمجید و قدردانی دانسته شد.

بر این اساس ستاد اقامه نماز استان قم با ارسال لوح تقدیر به سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال مراتب تقدیر و قدردانی خود به سبب توجه وی‍ژه این سازمان به امر نماز و نهادینه کردن اقامه نماز اول وقت در میادین ورزشی کشور به خصوص لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

در لوحی که به امضای حجت‌الاسلام احمد احسانی، رییس ستاد اقامه نماز استان قم برای عباس بهروان، سرپرست فعلی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال ارسال شده، آمده است:

"با عنایت به اهمیت ارتقای فرهنگ دینی در ورزش، بدینوسیله از برنامه‌ریزی مناسب آن سازمان برای جلوگیری از تداخل وقت نماز با مسابقات خانگی تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تقدیر و تشکر می‌کنم، امید است با برنامه‌ریزی مناسب در دوره‌های آتی لیگ برتر احیاگر فرهنگ نورانی نماز باشیم".

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.9092yt0nfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما