شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 11584
برگزاری دوره دانش‌افزایی و مدیریت فوتبال در قم

محصص و نصیرزاده مربیان فوتبال قم را آموزش می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول واحد آموزش هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره دانش‌افزایی و مدیریت فوتبال در قم خبر داد.
محصص و نصیرزاده مربیان فوتبال قم را آموزش می‌دهند
به گزارش قم نیوز، رضا کردی اظهار گفت: فوتبال قم برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه صد درصد به افزایش دانش روز این رشته ورزشی و برخورداری از علوم و فنونی که هر لحظه به روز می‌شوند، نیاز دارد.

وی ادامه داد: امروزه دیگر نمی‌توان به مجلات، بروشورها و سی دی‌های آموزشی فوتبال بسنده کرد بلکه با توجه به قرار داشتن در عصر ارتباطات باید هر لحظه به صورت دقیق و آنی خود را با مسائل روز فوتبال دنیا در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه دانش و علم فوتبال مطابقت بدهیم.

مسئول واحد آموزش هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتبال قم برای تحرک بیشتر و برداشتن گام‌های بلندتر به سمت تحول قطعاً نیاز مبرم به برخورداری نیروی انسانی مرتبط با آن از دانش و علوم پیشرفته فوتبال دارد و واحد آموزش هیئت خود را در این زمینه موظف به کارهای جدید می‌داند.

وی یادآور شد: گام‌های خوبی برای برخورداری مربیان و در مجموع تمام نیروهای انسانی مرتبط با فوتبال در قم برداشته شده است و امیدوارم در آینده‌ای بسیار نزدیک با بهره‌گیری از دانش مربیان و مدیران بومی فعال در استان بتوانیم در سطح کشور به جایگاه خوبی برسیم.

کردی در ادامه از تلاش واحد آموزش هیئت فوتبال استان قم در زمینه برگزاری دوره دانش‌افزایی و مدیریت فوتبال خبر داد و بیان داشت: واحد آموزش هیئت از متقاضیان حضور در دوره دانش‌افزایی و مدیریت فوتبال می‌خواهد تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: دوره دانش‌افزایی و مدیریت فوتبال با تدریس مدرسان برجسته فدراسیون فوتبال کشورمان نظیر مرتضی محصص، هومن افاضلی، نصیرزاده، کردی و باقری برگزار می‌شود، دوره‌ای که از هجدهم بهمن ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

مسئول واحد آموزش هیئت فوتبال استان قم از مربیان و سرپرستان بخش آقایان خواست تا شنبه چهاردهم بهمن ماه به منظور ثبت‌نام قطعی مبلغ ۵۰۰ هزار ریال را به این واحد تحویل دهند، ضمن اینکه سرپرستان و مربیان فوتبال بانوان نیز باید مبلغ ۳۰۰ هزار ریال را به واحد بانوان این هیئت تحویل دهند در حالی که شرکت در این دوره برای تمام سرپرستان و مربیان الزامی است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci5waz.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما