دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 4618
از سوی سرمربی اوکراینی؛

دختران فوتبالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نيوز: نایب رييس هیئت فوتبال استان قم از دعوت سه دختر فوتبالیست قمی به تیم ملی کشورمان خبر داد.
دختران فوتبالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نيوز، زهرا سلیمی  تصریح کرد: بعد از پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی رده سنی زیر ۱۶ سال کشور که با قرار گرفتن تیم دختران فوتسال قم بر سکوی نخست همراه بود،‌ اکنون شاهد دعوت سه تن از دختران فوتبالیست قمی به تیم ملی هستیم که این مهم نیز دستاورد ارزشمندی برای ورزش بانوان قم به خصوص فوتبال به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:‌ چهره‌های مستعدی در فوتبال و فوتسال بانوان قم حضور داشتند که می‌توانم ادعا کنم که شاخص‌ترین آنها اکنون نفراتی هستند که از قم به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران رده سنی زیر ۱۶ سال دعوت شده‌اند.

نایب ريیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: با نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان، قرار است اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال با حضور نفرات دعوت شده از شهرهای مختلف به میزبانی کمپ تیم‌های ملی برگزار شود.

وی با اشاره به زمان آغاز اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال از فردا و به میزبانی کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و در آن سه فوتبالیست خوب از استان قم نیز حضور خواهند داشت.

سلیمی یاد آور شد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، این اردو زیر نظر ناتیا سرمربی اوکراینی تیم ملی زیر ۱۶ سال برگزار می شود و به مدت یک هفته تا سی‌ام بهمن ماه ادامه خواهد داشت که در آن مروارید نصر، مریم رهیده و حدیثه قره بیگلو از قم نیز حضور دارند.

وی با اشاره به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان، عنوان کرد: در این اردو فوتبالیست‌های دعوت شده از قم، گلستان، خوزستان، فارس، مازندران، همدان، تهران، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و ایلام دعوت شده‌اند.

نایب ريیس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: در این تیم علاوه بر مروارید نصر، مریم رهیده و حدیثه قره بیگلو از قم، فاطمه میر عرب، نغمه چراغی و فاطمه ایروانی از گلستان، راحله چعبی، ریحانه راشدی، نازیلا عارفیان، طاهره مهدی‌پور، فرشته خسروی، نگین کمائی، تمنا بی‌نیاز، تبسم بی‌نیاز و سارا ظهرابی‌نیا از خوزستان به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی عنوان داشت:‌ همچنین مهتاب بنایی، نیلوفر حسن‌پور، شهین افلاکی، مرجان یوسفی‌راد و غزال محمدی از فارس، فاطمه رعیت، کمند صفرپور، ملیکا متولی و گلاره جلیلیان از مازندران، معصومه نظری نسب از همدان، سحر آبی، المیرا احمدی، سمیرا قاشیه، زینب شمس و ایناز فلاح از تهران، زینب امیری و زهرا چیده از چهارمحال و بختیاری، افروز کربکندی از اصفهان و مریم نامی از ایلام دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال دختران رده سنی زیر ۱۶ سال هستند که زیر نظر سرمربی اوکراینی این تیم در اردوی آماده سازی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6nyk49nia5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما