شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 7018

2 بازیکن قمی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان قم از دعوت سه بانوی قمی به تیم ملی فوتبال بانوان خبر داد.
2 بازیکن قمی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، زهرا سلیمی اظهار کرد: در سال‌های اخیر حمایت‌های بسیار خوبی از سوی هیئت فوتبال استان قم از بخش بانوان برای توسعه و گسترش دو رشته ورزشی فوتبال و فوتسال صورت گرفته است که این مهم با ظهور استعدادهای دختران و بانوان فوتسالیست و فوتبالیست استان قم تحقق یافته است.

وی ادامه داد: با اینکه در این سال‌ها بیشتر به فوتسال پرداخته‌ایم و شاید به دلیل اینکه کمتر از فضا و امکانات مورد نظر و مورد نیاز برای برنامه‌ریزی در زمینه رشد و توسعه فوتبال برخوردار بوده‌ایم اما فوتبال قم روند خوبی داشته است.

نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: تمام بازیکنانی که در فوتسال دختران و بانوان قم فعالیت می‌کنند این قابلیت و توانمندی را دارند که به شکل همزمان در رشته فوتبال نیز حضوری موفق و پر فروغی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در واقع باید بگویم که وقتی شاهد دعوت دختران و بانوان این هیئت به تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان هستیم، این مهم نشان می‌دهد که کارهای بسیار خوبی توسط هیئت و با تلاش مربیان زحمت کش و سازنده قم صورت گرفته است.

سلیمی در ادامه از دعوت سه نفر از دختران فوتبالیست قمی به تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان دختر کشورمان خبر داد و بیان داشت: بعد از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان در اردیبهشت ماه، با فاصله‌ای یک ماهه دور جدید تمرینات آماده سازی این تیم از هفته پایانی خردادماه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در این زمینه برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال کشورمان به شکلی است که تیم ملی از ۲۳ خردادماه تمرینات آماده‌سازی خود را از سر گرفته و تا ۲۷ ماه جاری اردو ادامه خواهد داشت.

نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: بنا بر اعلام امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان، اردوی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی جوانان در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زهرا قربانی، فریما حیدری و مریم دست پاک سه عضو تیم بانوان قم در رقابت‌های مختلف بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مطلوبی که در هیئت فوتبال استان قم صورت گرفته است و همچنین با حمایت‌هایی که سوی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌پذیرد، فوتبال و فوتسال بانوان قم بتواند همچون سال ۹۰ موفقیت‌های خود را تکرار کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.znqt23nv6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما