يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 7940

حریفان قم در فوتبال دختران نوجوان کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن حریفان قم در مسباقات فوتبال دختران نوجوان کشور خبر داد.
حریفان قم در فوتبال دختران نوجوان کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، زهرا سلیمی اظهار کرد: امسال قصد داریم حضوری پرقدرت در بخش قهرمانی برنامه‌های خود برای توسعه و رشد فوتبال و فوتسال بانوان داشته باشیم و به همین خاطر به هر دو رشته به اندازه بها می‌دهیم.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم‌های فوتسال بانوان و دختران قم در رده‌های سنی مختلف در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور با حریفان خود از استان‌های دیگر به رقابت پرداخته و عناوین و افتخارات ارزشمندی کسب کردند.

نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: امسال نیز در هر دو رشته فوتبال و فوتسال در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور خواهیم داشت تا نشان دهیم که بانوان قمی در هر دو رشته ورزشی توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی دارند.

وی در ادامه از قرعه کشی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و بیان داشت: در فدراسیون فوتبال قرعه کشی نوجوانان فوتبال بانوان کشور انجام شد که نماینده قم نیز حریفان خود را در این دوره از رقابت‌ها شناخت.

سلیمی خاطرنشان کرد: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، تیم فوتسال دختران رده سنی نوجوانان قم در مرحله گروهی با تیم‌های مازندران، مرکزی و زنجان در گروه چهارم رقابت‌ها قرار دارند و برای صعود باید با هر سه حریف به رقابت بپردازد.

وی با بیان اینکه زمان و میزبان برگزاری مسابقات این گروه نیز از سوی فدراسیون فوتبال مشخص شده است، اضافه کرد: بر این اساس بازی‌های گروه چهارم مسابقات فوتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور به میزبانی هیئت فوتبال استان گلستان و از روز ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود.

نایب رییس بانوان هیئت فوتبال استان قم با اشاره به مشخص شدن برنامه مسابقات نماینده قم در این رقابت‌ها، یادآور شد: تیم فوتسال دختران رده سنی نوجوانان قم در نخستین دیدار خود روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم دختران مرکزی می‌رود.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های گروه چهارم در سه روز متوالی برگزار می‌شود، دختران فوتبالیست قمی در دومین دیدار خود روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه به مصاف مازندران می‌‌رود و یک روز بعد برابر تیم فوتبال دختران زنجان صف آرایی می‌کنند.

سلیمی تصریح کرد: بهترین نفرات حال حاضر فوتبال دختران رده سنی نوجوانان قم که حاصل تلاش و دلسوزی مربیان این رشته است در ترکیب تیم فوتبال دختران قم حضور دارند و با توجه به آمادگی و استعداد بسیار بالایی که از این تیم سراغ دارم، یکی از مدعیان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abzurhb9giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما