پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 50194
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه نهم تير ماه در سالن شهيد حيدريان قم صورت مي‌گيرد

تماشاي رايگان كشتي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) در قم

پخش زنده از 3 شبكه تلويزيوني
قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم گفت: علاقمندان به كشتي فرنگي مي‌توانند رقابت‌هاي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) را به صورت رايگان تماشا كنند.
تماشاي رايگان كشتي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) در قم / پخش زنده از 3 شبكه تلويزيوني
تماشاي رايگان كشتي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) در قم / پخش زنده از 3 شبكه تلويزيوني
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی امروز اظهار کرد: با استقرار تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده در قم، از صبح روز جمعه نهم تیر ماه شاهد آغاز سومین دوره پیکارهای کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام (ره) در سالن دو هزار نفری شهید حیدریانن قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: تمام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مطلوب و با کیفیت این رقابت‌ها در قم انجام پذیرفته، تیم‌ها به طور کامل در هتل‌های از قبل پیش‌بینی شده استقرار پیدا کرده‌اند و پنج تیم داخلی متشکل از بهترین‌های حال حاضر کشتی ایران و استان قم با رقبای خارجی به مدت یک روز پیکار می‌کنند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم بیان کرد: برای تماشای این رقابت‌ها بلیط فروشی صورت نمی‌گیرد و علاقمندان به کشتی می‌توانند با حضور در سالن شهید حیدریان قم، این پیکارها را از نزدیک و به شکل رایگان تماشا کنند و به تشویق و حمایت از کشتی‌گیران قم و کشورمان بپردازند.

وی با اشاره به هماهنگی برای پخش زنده این رقابت‌ها، عنوان کرد: سه شبکه تلویزیونی و چند شبکه رادیویی این رقابت‌ها را پوشش تصویری زنده می‌دهند، مسابقات از طریق شبکه‌های نور، ورزش و سه سیما به صورت زنده پخش می‌شود و برای تمام عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها نیز کارت ویژه مسابقات صادر شده است.

رضایی با اشاره به وزن‌کشی کشتی‌گیران داخلی و خارجی در روز پنجشنبه هشتم تیر ماه، ابراز کرد: مراسم وزن‌کشی در سالن خانه کشتی فجر واقع در مجموعه ورزشی جواد‌الائمه منطقه نیروگاه برنامه‌ریزی شده و کشتی‌گیران شرکت کننده در 10 وزن به شکل تیم به تیم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی در پایان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رقابت فرنگی‌کاران نوجوان در اوزان 42، 46، 50، 54،‌58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم خواهیم بود، ضمن اینکه مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی روز جمعه این رقابت‌ها را در قم نظاره می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5zaw.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما