سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 10873
معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران خبر داد

اجرای 150 طرح پژوهش قرآنی در مدارس علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گفت: هم‌اکنون 150 طرح پژوهش قرآنی توسط طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در این مراکز در حال پیگیری است.
اجرای 150 طرح پژوهش قرآنی در مدارس علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، محمود خالقی با اشاره به ایجاد ۲۸ انجمن پژوهشی در مراکز تخصصی قرآن حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور اظهار کرد: با ایجاد این انجمن‌ها تلاش می‌کنیم فعالیت‌های مراکز تخصصی قرآن را به سوی پژوهش‌محوری پیش ببریم.

وی با بیان اینکه وارد شدن پژوهش در هر مقوله‌ای موجب عمقی‌تر شدن آن می‌شود، ابراز داشت: نخبگان پژوهشی در این مراکز می‌توانند منشأ پژوهش‌های مفیدی در موضوعات قرآنی باشند که این پژوهش‌ها برای جامعه مورد استفاده خواهد بود.

به گفته معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران هم‌اکنون ۱۵۰ طرح پژوهش قرآنی توسط طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در این مراکز در حال پیگیری است.

وی کاربردی بودن پژوهش‌ها را یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه دانست و عنوان داشت: در این راستا ۸۳ موضوع پژوهشی توسط هسته‌های پژوهشی ارزیابی شده است که این روند موجب هدایت پژوهش‌ها در مسیر صحیح می‌شود.

خالقی گفت: هسته‌های پژوهشی فعالیت‌های طلاب خواهر را در عرصه پژوهش ساماندهی کرده و تلاش می‌کنند محصولات پژوهشی این افراد را در قالب مقاله منتشر کرده و در اختیار جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به تاسیس دفتر نخبگان در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اضافه کرد: معاونت پژوهش با این دفتر همکاری‌های خوبی داشته و تلاش می‌کند تا نخبگان را به فعالیت در عرصه پژوهش تشویق کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما