چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 37946
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت گلف استان قم عنوان کرد

حضور گلف‌بازان قمی در مسابقات لیگ

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت گلف استان قم از اعزام گلف‌بازان قم به رقابت‌های قهرمانی دسته اول لیگ‌های مردان و بانوان گلف ایران خبر داد.
حضور گلف‌بازان قمی در مسابقات لیگ
به گزارش قم نیوز، سید محمد علویون امروز اظهار کرد: در کنار تلاش‌هایی که برای توسعه گلف در بخش‌های عمرانی، همگانی و آموزش این رشته ورزشی انجام می‌دهیم، حضور در مسابقات معتبر کشوری نیز از اهمیت ویژه‌ای برای هیأت برخوردار است.

وی ادامه داد: در بخش عمرانی اخیرا جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون گلف کشورمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بر سر موضوع اختصاص زمینی برای احداث زمین گلف در نزدیکی ورزشگاه یادگار امام قم داشتیم و در آینده در این زمینه خبرهای خوبی تقدیم علاقمندان به گلف خواهیم کرد.

رئیس هیأت گلف استان قم بیان کرد: این رشته ورزشی از حدود یک دهه قبل در قم فعالیت خود را با کمترین امکانات و منابع مالی آغاز کرده اما به واسطه تلاش‌هایی که افراد زیادی در راس این هیأت ورزشی در سال‌های اخیر انجام داده‌اند، گلف به خوبی در قم رشد و توسعه پیدا کرده است.

وی یاد آور شد: گلف،‌ مینی‌گلف و وودبال رشته‌های زیر مجموعه این هیأت به شمار می‌روند و ما به صورت جداگانه برای توسعه فضاهای اختصاصی این سه رشته در تعامل و ارتباط نزدیک با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون گلف پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

علویون عنوان کرد: در حال حاضر رشته مینی‌گلف در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم از یک آکادمی اختصاصی برخوردار است و نیاز ما به فضا و امکانات مناسب در این رشته تقریبا تامین است و برای گلف و وودبال نیز کارهای مقدماتی به منظور احداث زمین مناسب را پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تمام این اقدامات برای این است که گلف و دو رشته دیگر زیر مجموعه این هیأت استعدادهای قم در این سه رشته را جذب کرده و بتوانیم در سطح کشور حضور خوبی داشته باشیم، امر آموزش را نیز برای برخورداری نیروی انسانی مرتبط با این رشته سرلوحه فعالیت‌های مهم هیأت قرار داده‌ایم.

رئیس هیأت گلف استان قم با اشاره به اعلام برنامه مسابقات لیگ و قهرمانی کشور گلف کشور در سال 95 از سوی فدراسیون گلف، عنوان کرد: این برنامه در هر دو بخش بانوان و آقایان پس از بررسی و تائید نهایی مسئولین فدراسیون اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون گلف، نخستین لیگی که در سال جاری برگزار می‌شود به بخش بانوان اختصاص دارد و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته اول گلف بانوان کشور از بیست و پنجم اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علویون ابراز کرد: همچنین در روزهای هشتم تا دوازدهم خرداد ماه بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف، مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران و در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران با حضور تیم‌های مدعی برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: طبق تقویم سال جاری فدراسیون گلف کشورمان، رقابت‌های گلف قهرمانی مردان کشور نیز از بیست و ششم تیر ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در مسابقات گلف بانوان قهرمانی ایران نیز از نهم تا دوازدهم مرداد ماه در تهران به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciq3ap.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما