دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 20887

دومین دوره لیگ مینی گلف بانوان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت گلف استان قم از برنامه ریزی این هیئت برای برگزاری دومین دوره رقابت های لیگ مینی گلف بانوان قم در سال 1393 خبر داد.
دومین دوره لیگ مینی گلف بانوان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سمیه طلیقی تصریح کرد: ما از زمان راه اندازی آکادمی مینی گلف واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم امکانات و شرایط بهتری برای تلاش بیشتر به منظور رشد و توسعه گلف و مینی گلف بانوان داریم.

وی یاد آور شد: هر دو رشته گلف و مینی گلف در قم استعدادهای زیادی دارند و با اینکه از نظر فعالیت در بین ورزش های فعال در قم، این دو رشته هنوز سابقه آنچنان زیادی در مقایسه با دیگر رشته های ورزشی قدیمی و باسابقه ندارند اما تلاش های زیادی در حال انجام است که قم در گلف و مینی گلف به جایگاه بهتر و رشد و توسعه بیشتر دست یابد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: در کنار تلاش برای ایجاد تجهیزات گلف و مینی گلف در قم، اهتمام برای ایجاد زمین و فضای ورزشی مناسب تمرین و مسابقه، پیگیری مسائل مربوط به آموزش نیروی انسانی علاقمند به فعالیت در این رشته را در اولویت قرار داده ایم.

وی یادآور شد: همچنین اعزام به رقابت های لیگ و قهرمانی گلف و مینی گلف بانوان کشور و برگزاری مسابقات لیگ استانی مینی گلف از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط هیئت گلف استان قم برای تحول در این رشته به شمار می روند.

طلیقی خاطرنشان کرد: بر همین اساس برای نخستین بار از امسال مسابقات لیگ مینی گلف قم در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار شد و میزبان این رقابت ها آکادمی مینی گلف واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بود که پذیرای تعداد زیادی از علاقمندان به این رشته شده است.

وی ابراز کرد: با شروع نخستین دوره مسابقات قهرمانی لیگ مینی گلف بانوان قم، علاقمندان زیادی به فعالیت های آموزشی این رشته ورزشی روی آورده اند و مطمئنم که دومین دوره رقابت های لیگ مینی گلف بانوان را با تعداد تیم ها و کیفیت بیشتر و بهتری برگزار می کنیم.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ در هر سه رشته گلف، مینی گلف و وودبال بانوان برنامه های متنوعی را در قم اجرا خواهیم کرد، در پایان افزود: امسال با توجه به برنامه ریزی انجام شده در هیئت گلف، این دوره از پیکارهای لیگ مینی گلف بانوان قم با شرکت ۱۱ تیم برگزار شد و علاوه بر مسابقات لیگ توانستیم در مناسبت های مختلف سال رقابت های قهرمانی قم را نیز انجام بدهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefv8w.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما