دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 27316

قم میزبان لیگ سافت بال بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم با بیان اینکه عدم اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی از مشکلات سافت بال کشور است گفت: قم میزبان دور برگشت لیگ سافت بال کشور شد.
قم میزبان لیگ سافت بال بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، ندا زمانی  اظهار کرد: سطح رقابتهای لیگ در رشته سافت بال از سطح بازیهای کشوری که در گذشته برگزار می‌شد، به دلیل شرکت نکردن برخی از تیم‌ها به مراتب پایین‌تر آمده است.

وی افزود: برگزاری لیگ برای کمیته سافت بال استان‌ها هزینه در بر دارد و به همین دلیل آن‌ها تیم‌های خود را اعزام نمی‌کنند در حالی که رشته سافت بال در میان رشته‌های هیئت انجمن‌های ورزشی نیازمند توسعه بیش از پیش است.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: متاسفانه ما برای داوری مسابقات ‌‌نهایت ۵ نفر داور داریم و اگر از سوی انجمن بیسبال و سافت بال ایران قبل از برگزاری مسابقات برای داوران کلاس آموزشی بگذارند به طور حتم اشتباهات داوری کاهش می‌یابد.

زمانی بیان کرد: از دیگر دلایلی که جلوی پیشرفت سافت بال را می‌گیرد عدم اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی است در حالی که بازیکنان در رقابت‌های لیگ به نوعی خودش را نشان می‌دهد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود اما چون اعزامی نمی‌بیند خود به خود از این ورزش دلزده می‌شود که امیدوارم هرچه زود‌تر این مشکل حل شود.

وی درباره توسعه سافت بال در قم عنوان کرد: سافت بال از سال ۸۵ وارد قم شده و خوشبختانه بازیکنان قمی با عشق و علاقه تمرین می‌کنند اما از نظر دستکش و توپ با مشکل مواجه هستیم و اکنون ۲۵ نفر به طور جدی این ورزش را در قم دنبال می‌کنند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم تصریح کرد: قم در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذرماه میزبان دور برگشت لیگ سافت بال در منطقه شمال است که اگر تیم قم با تمرکز لازم در این رقابت‌ها حضور یابد می‌تواند به جمع چهار تیم پایانی راه یابد.

زمانی خاطرنشان کرد: تیم سافت بال قم در دور رفت این مسابقات به میزبانی تهران در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdciqpar.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما