دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 14389
ايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم:

راگبي‌بازان قم از جمعه براي قهرماني كشور استارت مي‌زنند

قم نيوز : قم نیوز: نايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم گفت: راگبي بازان قمي از جمعه اين هفته كار خود را در پيكارهاي راگبي قهرماني كشور آغاز مي‌كنند.
راگبي‌بازان قم از جمعه براي قهرماني كشور استارت مي‌زنند
به گزارش قم نیوز، ندا زماني اظهار داشت: بانوان فعال در هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم نيز در كنار آقايان حضور چشمگيري در ورزش قهرماني رشته‌هاي مختلف زير مجموعه اين هيئت دارند و يكي از اين رشته‌ها راگبي است.
 
وي ادامه داد: بانوان قمي در طناب كشي، فوتبال دستي، راگبي، سافت‌بال، دارت و چند رشته ورزشي ديگر كه هم اكنون در هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم به صورت جدي در هر دو بخش همگاني و قهرماني فعاليت مي‌كنند، حضور دارند.
 
نايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم اضافه كرد: خوشبختانه بسياري از اين رشته‌ها در رده‌هاي سني پايه فعال است و آنچه كه هيئت‌هاي مختلف براي تحقق آن تلاش مي‌كنند يعني سازندگي در ورزش قهرماني از رده ‌هاي سني پايه، عملا در اين هيئت در حال انجام است.
 
وي خاطرنشان كرد: قم در راگبي استعدادهاي بسيار خوبي دارد و نوجوانان و جوانان قمي در هر دو بخش پسران و دختران علاقه زيادي به اين رشته دارند و به همين خاطر قم يكي از استان‌هاي فعال در رشته‌ ورزشي راگبي به شمار مي‌رود.
 
زماني در ادامه از اعزام راگبي بازان نوجوان قمي به مسابقات قهرماني كشور خبر داد و ياد آور شد: در صورتي كه امكان فراهم شود دختران راگبي باز قمي از اين هفته در پيكارهاي راگبي قهرماني دختران نوجوان كشور با حريفان رقابت مي‌كنند.
 
وي با اشاره به مشخص شدن زمان و مكان برگزاري اين مسابقات، ابراز كرد: بر اساس برنامه ريزي انجمن راگبي فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي كشورمان، مسابقات نوجوانان بانوان روزهاي پاياني اين هفته به ميزباني هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان گلستان به انجام مي‌رسد.
 
زماني ياد آور شد: شركت كنندگان در اين رقابت‌ها در حالي به گلستان سفر مي‌كنند كه بايد رقابت‌هاي خود را شهر گرگان‌ و در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري يعني 30 و 31 خرداد ماه برگزار كنند تا برترين‌هاي كشور در پايان دو روز رقابت مشخص شوند.
 
وي ابراز داشت: بر اساس اعلام انجمن راگبی کشور، مسابقات نو جوانان بانوان در حالي روزهای 30 و 31 خرداد ماه در شهر گرگان برگزار می‌شود كه ورود تیم ها از عصر روز چهارشنبه بيست و نهم خرداد ماه است و با توجه به شرایط برگزاری مسابقات، هر تيم با تركيب 12 نفره متشكل از يك مربي، يك سرپرست و يك داور داراي كارت انجمن مي تواند در اين رقابت‌ها حضور يابد.
 
نايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم با بيان اينكه هزینه اقامت و نقل و انتقال از محل خوابگاه به محل مسابقات بعهده میزبان وهزینه تغذیه بعهده تیم های شرکت کننده است، افزود: ورزشكاران متولد يازدهم دي ماه سال 1375 به بالا مجاز به شرکت در این دوره مسابقات هستند و مسابقات در زمین چمن مصنوعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceox8z.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما