يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 14161
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

راگبی‌بازان قمی به مسابقات زیر 17 سال کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام راگبی‌بازان قمی به مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.
مسابقات راگبی استان قم
مسابقات راگبی استان قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا ساری تصریح کرد: راگبی از جمله ورزش‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی به شمار می‌رود که استعدادهای بالقوه با ظرفیت بسیار بالایی در این رشته ورزشی در استان قم حضور دارند.
 
وی اضافه کرد: تیم‌های رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در طول سال جاری طبق تقویم فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور رشته‌های مختلف با بهترین نفرات و امکانات به مصاف حریفان می‌روند.
 
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بیان داشت: در حال حاضر به عنوان نخستین رویداد سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، رقابت‌های راگبی قهرمانی زیر 17 سال کشور در انتظار ورزشکاران مستعد و توانمند راگبی استان قم است که امیدواریم مقامی شایسته برای تیم اعزامی قم کسب شود.
 
وی در ادامه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌های راگبی قهرمانی رده سنی زیر 17 سال کشور اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، کرمان میزبان مسابقات این رده سنی خواهد بود.
 
ساری با اشاره به ارسال آیین‌نامه و نحوه برگزاری مسابقات به هیئت‌های استانی از سوی انجمن راگبی ابراز داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان از تیم‌های شرکت کنده در این مسابقات در روزهای 28 و 29 خرداد ماه میزبانی خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز همانند سایر تیم‌ها آمادگی خود را به انجمن راگبی اعلام کرده است و امیدواریم راگبی‌بازان قمی در تلاش برای کسب یکی از عناوین برتر کشور موفق ظاهر شوند.
 
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه به شرایط برگزاری مسابقات این دوره اشاره کرد و یادآور شد: هزینه اقامت و نقل و انتقال از محل خوابگاه به محل مسابقات بعهده میزبان و هزینه تغذیه بعهده تیم‌های شرکت کننده قرار دارد.
 
وی یادآور شد: با توجه مسابقات در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، از نظر شرایط سنی نیز محدودیت‌های برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که بر این اساس متولدین یازدهم دی ماه سال 1375 به بالا می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.
 
ساری با بیان اینکه ارائه رضایت نامه کتبی والدین راگبی‌بازان باید با تائید هیئت انجمن‌های ورزشی استان‌های شرکت کننده به مسئولان برگزاری مسابقات ارائه شود یادآور شد: دارا بودن کارت بیمه ورزشی راگبی نیز الزامی است، ضمن اینکه هر تیم با 12 بازیکن، یک مربی، یک سرپرست و یک داور در این دوره از رقابت‌ها حضور می‌یابد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccssqs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما