شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 45686
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

بهره برداري از سه بوستان محله‌اي در جمكران

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم از بهره برداري از سه بوستان محله‌اي در محدوده جمكران خبر داد.
بهره برداري از سه بوستان محله‌اي در جمكران
به گزارش قم نیوز، احمد تركمن با بيان اينكه طي يكسال اخير برنامه هاي ويژه اي در حوزه فضاي سبز و توسعه زيرساخت هاي بوستان ها در سطح شهر انجام شده است، اظهار كرد: در اين برنامه نگاه ويژه اي به مناطق محروم شهر از جمله منطقه پنج شد و پروژه‌هايي نيز در اين راستا براي توسعه زيرساخت هاي فضاي سبز در اين منطقه تعريف شد.

شهردار منطقه پنج قم با تاكيد بر كمبودها و نيازمندي هاي شهر قم در حوزه فضاهاي سبز و تفريحي گفت: سرانه فضاي سبز در شهر قم بسيار پايين تر از استاندارد است و در اين زمينه نياز به يك حركت جدي در حوزه فضاي سبز هستيم.

تركمن با بيان اينكه برنامه هاي جدي در اين منطقه براي توسعه بوستان ها اجرايي خواهد شد، افزود: در اين راستا اجراي بوستان هاي محله اي را در دستور كار قرار داديم و تاكنون بخشي از اين بوستان ها احداث و در اختيار شهروندان قرار گرفته است.

وي از منطقه جمكران به عنوان يكي از محروم‌ترين مناطق شهري قم نام برد و تصريح كرد: در اين راستا اجراي سه بوستان محله‌اي در اين منطقه را در دستور كار قرار داديم.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به مساحت ۸ هزار متري بوستان هاي محله اي اجرا شده در محدوده جمكران، افزود: اين سه بوستان با اعتباري بالغ بر ۸ ميليارد ريال احداث شد.

تركمن تصريح كرد: آبخوري، سكوي نشيمن و... از جمله امكانات اين بوستان ها است كه در محدوده مسجد مقدس جمكران و به صورت مشاركتي اجرايي شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciqqa5.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما