پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 5642
در دیدار شهردار منطقه ۵ با شهروندان صورت گرفت؛

اعلام اهم فعالیت های شهرداری منطقه ۵ در سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه جمكران در جمع برخی از ساكنین منطقه آل یاسین حاضر و مشكلات و پیشنهادات آن ها را مورد رسیدگی قرار داد.
اعلام اهم فعالیت های شهرداری منطقه ۵ در سال آینده
به گزارش قم نیوز، سیدجلال الدین حسینی وجود باغات و زمین های بایر كه در حریم شهر قرار دارند و بعضا خارج از محدوده خدماتی شهرداری هستند را یكی از این معضلات منطقه ۵ خواند وافزود: بسیاری از این زمین ها در طرحهای عمرانی شهرداری قم قرار گرفته اند كه مالكین اصلی یا حاضر به توافق با شهرداری نیستند و یا به صورت غیر قانونی اقدام به تفكیك و واگذاری كرده اند.

وی گفت: پایین بودن سرانه ی درآمد شهرداری نیز یكی دیگر از این مشكلات است اما هرگاه پروژه ها و برنامه های شهرداری با مشاركت مردم همراه بوده بسیاری از موانع را به راحتی پشت سر گذاشته ایم.

شهردار منطقه ۵ تملك و آزاد سازی انتهای بلوار كبیری‏، احداث بوستان های جدید در سطح منطقه، زیر سازی و آسفالت بسیاری از معابر را از اهم فعالیت های منطقه ۵ در سال آینده خواند.

حسینی علت عدم پیشرفت و یا آغاز به كار بسیاری از پروژه های منطقه را نبود اعتبار دانست و گفت: یكی از این پروژه ها اعتباری بیش از درآمد یك ساله منطقه نیاز دارد.

وی رویكرد جدید شهردار قم نسبت به توزیع یكسان منابع مالی شهرداری قم را به مناطق، كاری بسیار با اهمیت و هوشمندانه خواند و گفت: با اجرای این طرح دیگر شاهد رشد و شكوفایی برخی مناطق شهر و محرومیت مناطق دیگر نخواهیم بود.

شهردار منطقه ۵ علت شروع بسیاری از فعالیت های عمرانی و خدماتی در شهر قم را سفر پر خیر و بركت مقام معظم رهبری خواند و افزود: رویكرد و توجه مسوولین ارشد كشور با توصیه های مقام معظم رهبری و توجه خاص نمایندگان محترم مردم قم و پیگیری مسوولین شهر باعث شده كه امروز شاهد حركت سریع قم به سمت آبادانی و پیشرفت باشیم.

در این دیدار معاون خدمات شهری منطقه، معاون شهرسازی، مسوول توسعه و تعریض و معاون فنی و عمرانی و كارشناسان مترو شهردار را همراهی می كردند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.5awct1aqrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما