يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 13210
منبع : سایت شهرداری قم
شهردار منطقه ۵ خبر داد:

تشریح اقدامات مهم ترافيکي در استقبال از نوروز۹۲

قم نيوز : قم نیوز:حسینی شهردار منطقه ضمن تاکيد بر زيباسازي شهري در آستانه ايام نوروز گفت: به منظور استقبال از نوروز ۹۲ اقدامات گسترده‌اي در حوزه ترافيک در سطح منطقه صورت گرفت تا ضمن زيبا‌سازي منظر شهري، ايمني در ترددها و سفرهاي روزانه براي شهروندان و زائران امنيت را به دنبال داشته باشد.
حسینی شهردار منطقه 5قم ، نوروز92
حسینی شهردار منطقه 5قم ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، وي ياد آور شد: در آستانه سال نو به منظور تسهيل رفت و آمد شهري و توجه به مسائل زیبا سازی علاوه بر ، تعمیر و بازسازی تابلوهای انتظامی، از نصب تابلوهای مسیر یاب ، رنگ آمیزی پایه های تابلو ها ، رنگ آمیزی و زیبا سازی جداول عابر پیاده و همچنین نیوجرسی های مستقر در سطح منطقه خبر داد.

حسینی کهنوج با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیکی براي ارتقاي ايمني و کاهش ترافیک و کمک در جهت مسیر یابی درون شهری مسافرین و زائرین در منطقه ۵ اظهار داشت : برخلاف سالهای گذشته مبنی بر نصب مسیر یابهای موقت امسال با نصب ۹۰ پایه تابلوهای انتظامی،۳۴ پایه تابلوراهنمای زائرین و تابلوهای مسیریاب بالاسری اقدام خوبی در این زمینه انجام شد که نیاز مسافرین و زائرین در ایام تعطیلات نوروز به تابلوهای مسیر یاب درون شهری برطرف گشت و به لحاظ زیبا سازی نیز اقدام عملی در این خصوص به شمار می رود .

وی با بیان اینكه با آغاز تعطیلات سال نو توجه ویژه ای به محورهای اصلی، ورودی، میادین، اطراف آثار تاریخی، مذهبی و بوستانها و آرامستان ها شده است افزود: با اتخاذ تدابیر صحیح و به موقع از طرف شهردار کلانشهر قم امسال به حمدالله مشکلی در این خصوص نداشتیم.

شهردار منطقه ۵ در پايان با بيان اين مطلب كه این منطقه یکی از مناطق مسافر پذیر کلانشهر قم به حساب می آید و به خاطر قرار گیری مسجد مقدس جمکران خیل عظیمی از مسافرین را در این تعطیلات میزبانی می نماید افزود: با توجه به در حال اجرا بودن برخی از طرحهای اصلاح هندسی محل تردد مسافرین در مجاورت این طرحها توسط نیوجرسی ایمن سازی شد.

وی همکاری نزدیک و مستمر با عوامل راهور را از قبل از تعطیلات پایان سال ۹۱ تا آخرین ساعات بازگشت مسافرین در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی سال ۹۲ را از دیگر اقدامات عوامل ترافیکی منطقه ۵ دانست .

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcgzx9q.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما